keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Tärkeitä ihmisiä.

Sanotaan että hyvä tulee hyvän luokse. Mun on pakko siis olla hyvä koska vuosi 2012 toi elämääni monta tärkeää ihmistä <3

Kerron jotain niistä ihanista ja tärkeitä ihmisistä jotka on projektin aikana  ilmaantunut elämääni. Osalta olen kysynyt luvan nimen julkaisemiseen ja osalta en vielä joten siksi osa on vain pelkkiä etukirjaimia :)

Kiloklubin kautta tapasin P:n jonka kanssa käytiin aluksi lenkillä ja muutaman kerran lady linella mutta aika nopeasti kävi selväksi että yhdessä emme liikuntaa tule harrastamaan mutta teetä ollaan yhdessä juotu senkin edestä. P:n kanssa parannettiin ennen enemmänkin maailmaa mutta nykyään sitten isommalla porukalla saatetaan pelailla lautapelejä tai vietetään karaoke iltoja. Rentoa yhdessä oloa siis! Tämä porukka on tärkeä ajatusten nollaamisen kannalta <3

Lokakuussa 2011 tapasin Saaran kun istuin tuoliin tatuoitavaksi. Kai siinä sitten on tullut puhe läskeistä ja muutoksen halusta ja jotain.
Lähdin kotiin kelmut olkapäässä intoa puhkuen ja motivoituneena koska luulin että nyt mä laihdun. Nyt mä pystyn siihen. Ja todellisuudessahan mä en pystynyt vaan lihoin entisestään.
Seuraavan kerran istuin siellä tuolissa 26.1.2012 jolloin projektia oli lähes kuukausi takana. Kuinka ollakkaan asia tuli puheeksi, taas.
Elokuussa 2012 olin taas tatuoitavana ja silloin muistaakseni Saara ehdotti että voisi väsätä mulle ruokavalion uusiksi. Tarkoitus oli pari viikkoa kokeilla miltä tuntuu syödä kyseisellä ruokavaliolla. Hyvältä tuntui ja sieltä on jäänyt hyvä pohja syömiselle yleensä.
Jossain välissä tuli puhe että myös saliohjelmaa voitas miettiä.
Ja nyt mä sitten treenan Saaran oppien mukaan. Fiilis on aivan mahtava. Mä niin vihaan ja rakastan niitä treenejä. Uskomaton mahdollisuus saada tollanen "oma" piiskuri joka pistää rikkomaan omia rajoja aina vaan uudelleen!
Kiitos <3

Elokuussa 2012 aloitin uudessa työpaikassa. Pelotti ihan kamalasti mennä uuteen paikkaan. Lihava minä jossa kukaan ei kuitenkaan usko että olen laihtunut melkein 20 kg joten päätin etten kerro kenellekkään, vieläkään.
Ensimmäisenä aamuna menin sinne missä kaikki oli. Ensimmäisenä näin naisen joka istui edessään FASTin sheikkeri täynnä vettä. Esittelin itseni ja istuin alas. Toi FAST-pullo nainen alkoi kertomaan innoissaan että on just muutamassa päivässä laihtunut 600 grammaa. Siinä samassa hetkessä tajusin ettei mulla ole mitään hävettävää tai salattavaa. Tää on rento paikka. Sen vaan tiesi.
Se laihtuja nainen oli mun kanssa samassa tiimissä ja hyvin nopeasti tajuttiin että ollaan yhtä hölmöjä ja yhteistä on vaikka kuinka! Ihana Suvi <3 Niin tärkeä. Me lenkkeillään kimpassa useamman kerran viikossa ja reilun tunnin lenkillä ehditään parantaa tätä maailmaa kunnolla! Kaikkia kivoja reissujakin suunnitellaan!

Siellä samassa paikassa oli töissä myös hirmu iloinen ja positiivisen oloinen mimmi. Kohtasiko katseemme ruokahuoneessa kun lautaset oli melkolailla samanlailla täytettyjä vai miten se meni mutta kuitenkin. Yhteinen sävel löytyi sormia napsauttamalla. Ja jonkun ajan päästä tajuttiin että meillä on sama ruokavalion laatija! Saara!
Katjan kanssa vaihdetaan paljon ajatuksia ihan mistä vaan. Pohditaan ja mietitään syntyjä syviä. Katja haastaa mut tietyllä tavalla ajattelemaan pintaa syvemmältä <3

Lisäksi olen tavannut kiloklubin kautta muutaman muunkin ihmisen joiden kanssa ollaan yritetty säännöllisen epäsäännöllisesti tavata, lenkkeilyn tai jonkun muun yhteisen tekemisen merkeissä.
Kaksi ihmistä on tarkoitus ainakin vielä tavata. Noopu ja Wanna Bee. Tärkeitä hekin <3

Ja kun sanotaan että aikuisena on vaikea löytää uusia ystäviä. Väittäisin että ainakin osa tärkeistä ihmisistä on ihan oikeita uusia ystäviäni!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti