lauantai 23. maaliskuuta 2013

Jotain ihan muuta.

Meillä oli täällä tänään juhlatunnelmaa!

Lapsukainen täyttää maanantaina 12 vuotta ja synttäreitä juhlistettiin pienimuotoisesti. Vaikka ei ollut tarkoitus niin pöydät notkui herkkuja kun vieraat toi kassillisen tavaraa mukanaan!
Mä oli pyytänyt yhtä ystävääni leipomaan jotain makeaa koska en itse viitsinyt. Itse kuitenkin pyöräytin tomaatti-mozzarellapiirakan ja koska taikinaa jäi yli niin tein toisenkin pikku kasvispiirakan!


Ylijäämä kasvispiirakka uunikipossa, koska toista piirakkavuokaa en omista...
Sen verran maistoin tota että tiesin mitä tarjoilen, oli hyvää mutta unohdin suolan :)

Tollasia hyviä talkoi ystäväni meille kahvipöytään. Ja tätäkin maistoin  pikku-pikkupalan.
Nams!

Lapsille maistui nuo. En maistellut.

Tän näköisissä vetimissä tänään! Mä niin tykkään tosta paidasta  <3

Söpönen kummin muru :)

Päivänsankarin äiti sai ruusuja!

Pöydässä oli juustoja, keksejä ja lisää makeita leivonnaisia. 
Herkkuja oli PALJON ja kieltämättä tänään oli sellanen olo että olisin voinut syödä joka sorttia mutta olin päättänyt etten syö mitään. Se nyt ei ihan mennyt nappiin koska kuitenkin maistelin osasta. EI se maailma kaadu maisteluihin tai isompaankaan määrään mutta silti ihan vähän ärsyttää kun piti edes maistella kun olin päättänyt toisin. Noh, ei auta itku markkinoilla, tää on elämää ja päähän tässä sekoaa jos tätä nyt jään murehtimaan.

Osasin myös varautua siihen, että mun syömisiin/syömättömyyteen puututaan. Niinhän siinä kävikin ja pienen ruoka/ kilo keskustelun jälkeen tunnelma oli hieman jäätävä...

Vieraiden matkaan pakkasin herkut poikineen. Likalle jätettiin vielä santsi kierros kotiin mutta kaikki muut lähti viemisiksi.

Olin viime yön taas töissä ja nukuin yövuoron jälkeen peräti vajaan neljä tuntia. En ole huolehtinut omista ruokailuista tänään yhtään, vain aamupala on syöty ja muut syömiset on sitten nuo muutama maisteltu suupala.
Väsyttää, nälättää ja päätäkin särkee. 
Kiva päivä  kuitenkin ja ihana oli nähdä veljen perhettä ja äitiäkin.

Nyt mä mä syön kunnon oikeaoppisen iltapalan ja tuijotan telkkarista jotain hömppää tai menen nukkumaan.

Ei muuten päivänsankari osunut yhteenkään kuvaan! Äitinsä tyttö ilmiselvästi kun osaa kameraa vältellä ;)

Väsynyt ja nälkäinen.

On muuten mulla hienon värisiä kynsiä kohta! Ystävä antoi läjän
kynsilakkoja kakkukauppojen päälle :D

Tällaista tänään. 
Huomenna sitten taas luvassa ihan normi päivä!

2 kommenttia:

  1. Onpas maukkaan näkösiä tarjottavia ollut ja ah noi kynsilakat. Itse olen siis totaalinen kynsilakka, kynsikoriste friikki ja niitä omistankin monia kymmeniä jo. Mä tykkään laittaa kynsiä, omistan jopa rakennekynsien teko välineetkin :D Mulla on ollu aikanaan vuosia rakennekynnet ja ah ne on niin <3 samoin mulla oli vuosia sinettipidennykset hiuksissa ja niitä kaipaan myös takaisin. Ja ripsien pidennyksistä haaveilen...ai miten niin kauneus asiat on lähellä sydäntäni :D
    Nyt olen sitte innostunut muodista ja vaatteista. Ja siitä tulikin mieleen että mistä tuon paidan olet ostanu? Se on niiiiiiiiiin ihanan näköinen!!
    Ison hatunnoston arvon annan ette nuita herkkuja enempää syönyt, houkutus kumminkin ollut varmasti suuri. Ja mä en vaan ymmärrä miksi ihmisten tarvitsee puuttua siihen jos toinen ei herkkuihin koske. Luulis et olis vaan hyvä asia, mut ei....
    Täällä nautitaan viimeisen herkku viikonlopun herkkuja. Ma aamuna aloitellaan terveellisempää elämää, rahkaa,mehukeittoa,kanaa,kalaa,riisiä jne ostettu kaappiin valmiiksi...ehkä tää tästä...
    Hupsis...tulipas tarinaa.
    Mutta ihanaa viikonlopun jatkoa!

    VastaaPoista
  2. Heippa Maria ja kiva kun tarinoit. Mielenkiintoista kuulla sun kuulumisia myös :)

    Kyllä tosiaan herkut houkutteli eilen ihan toden teolla ja siihen nähden selvsin hienosti!

    Mä olen saanut tuon paidan mutta lappusesta selvisi että paita on kotoisin Ellokselta. Tossa paidassa vaan on sitä jotain!

    Hurjasti tsemppiä uuteen viikkoon! Kyllä se tosiaan siitä :)

    VastaaPoista