sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Jumppaa ja humppaa!


Kivaakin kivempi viikonloppu on lopuillaan :)

Oon jumpannu olkapäitä ja vihannu luikkaria uusissa jumppavaatteissa. Oon syöny viisi karkkia ja juonu hurjan määrä viinaksia. Oon kärsiny kamalan krapulan ja oon käyny syömässä kiinalaisessa ravintolassa ekaa kertaa ikinä. Oon nauttinut tästä hetkestä. Oon onnellinen näistä ihmisistä mun ympärillä.

 Voihan se olla että toisinaan toistan itseäni mutta hei, MÄ ELÄN!

Uusi jumppavaatetus! Aika piukka paita :)

Ja sit mennään, ilmeellä! Uusi paita on muuten kokoa M  ;)


Bonuksena kivalle viikonlopulle sain kaverilta pari säkillistä vaatteita. Osa on nyt just hyviä ja osa ehkäpä kesällä :)

Kaikista ihaninta kuitenkin on se, että huomenna on maanantai ja aamujumppaa kuudelta <3

4 kommenttia:

  1. Tassunjälki...mä olen vähän kipeä, joten löpisen toiste, luen aikas ahkeraan =)

    Mukavaa viikkoa sulle ja ihania jumppia !

    VastaaPoista
  2. Mistä löysit noin ihanat jumppa vaatteet? Mun pitäs kans alkaa etsii. topin löysin jo, tosin kehtaako sitä sitte käyttää salil ku sinne joskus menee...Mut tarttis viel collegehousut tms.löytää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jumppavaatteet löytyi H&M:stä :) Rohkeasti vaan toppi päälle ja sinne salille kun aika on oikea. Kyllähän se aluksi kanttia kysyy mutta jonkun ajan päästä ei ole enää mitään väliä mitä ne muuta mahdollisesti siellä salilla ajattelee!

      Poista