keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

"Viralliset" välietappi kuvat.

Onhan täällä blogissa kuvia vaikka kuinka paljon mutta koutsi oli sitä mieltä että pitää olla sellaset kuvat joihin on hyvä verrata muutosta tästä eteenpäin :D
Eilen niitä kuvia räpsittiin ja nyt sitten laitan tänne! Puntarin lukemat on lauantain punnituspäivän mukaan koska uusi lukema tulee vasta maanantaina!

Maya edestä 84,7kg BMI 30.0

Maya takaa...

...Maya sivusta...

...Maya toiseltakin sivulta...

Kippari-Kalle. Ei ehkä virallinen edistymisen seuranta kuva kuitenkaan :D

Joskus toi paita vielä roikkuu mun päällä!

3 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Hei! Tässä eräs viime viikon painonhallintaryhmässä mukana ollut.
      Katsoin noita sun vanhoja kuvia ja näitä uusia. Huikea muutos kropassa
      ja koko olemuksessa, susta oikein hehkuu positiivisuus ja voima.
      Kiitos vielä käynnistäsi siellä ryhmässä, minua ainakin innostit.
      Tuli sellanen tunne, että sitkeys palkitaan ja voi onnistua.
      Meillä matka vasta alussa, mutta innostus on kova. Mielialat vähän heittelee, kun on niitä kiusauksia ym. Pään kanssa on töitä vielä tehtävä. Mutta tsemppiä sulle ja perässä tullaan =)

      Poista
    2. Suuret kiitokset kannustavasta palautteesta! Mahtavaa että mun tarina innosti.
      Aika kliseistä varmaan mutta: jos mä pystyn tähän niin kuka vaan pystyy :)
      Mielialat on ne isoimmat haasteet mutta tiukasti vaan kohti määränpäätä niin pian jo huomaa että vähemmällä ajattelemisellakin selviää. Aikaan homma muuttuu helpommaksi.
      Mä oon hengessä mukana sun ja muun porukan matkalla!

      Poista