perjantai 20. syyskuuta 2013

Bloggaamisesta.

Aina aika-ajoin joissain blogeissa käydään läpi asioita joilla varmasti karkoittaa lukijansa jos niitä edes on.

Jos haluaa säilyttää lukijansa ei saisi mm.

  • tehdä kirjoitusvirheitä
  • selostaa tekemisiään liian tarkkaan
  • harhailla aiheesta
  • kirjoittaa puhekielellä/murteella
  • käyttää liikaa/liian vähän hymiöitä
  • ei saisi olla liikaa tai liian vähän kuvia
  • blogata liian usein/harvoin
  • olla vastaamatta lukijoiden kommentteihin tai ei saa olla muuten huomioimatta lukijoita
Voi hyvänen aika sentään. Mä syyllistyn jokaiseen "rikkeeseen". Kirjoitusvirheet ja puhekielen käyttäminen vaikka. Ja kaikki muut.

Aluksihan kirjoitinkin vain omaksi ilokseni ja sittemmin olen huomannut, että näitä mun jorinoita joku lukeekin. Tämä on mun ikioma blogi ja siksi kirjoitan niinkuin osaan ja muutenkin toimin niin, että blogi on mun "oloinen". Toki vastaan kommentteihin ja olen jokaisesta kommentista iloinen. Myös blogin ulkopuolella saan palautetta ja sekin ilahduttaa ja samalla yllätääkin kuinka paljon ihmiset tietävät asioita joista en ole ääneen sanonut...paitsi blogissa :D

Kun muutamasta blogista luin noita bloggaus "sääntöjä" niin aloin miettimään, että mitäs järkeä tässä nyt sitten on jos niin kovat etiketti säännöt täällä vallitsee. Sittenpä ajattelin, että kenenkään ei ole pakko lukea mun kirjoitusvirheistä kirjoitusta jonka sisältökin on ihan liibalaabaa suurimmaksi osaksi ;)

Loppujen lopuksi tulin siihen tulokseen, että mä ja mun blogi painitaan ihan erisarjassa kuin monet muut joten me jatketaan samaan malliin ja ollaan onnellisia jokaisesta lukijasta, kommentista ja hihasta kiskojasta <3

No juu. Ensin ajattelin, että jätän kirjoittamatta tästä aiheesta mutta en mä vaan voinut sille mitään kun sormet alkoi näitä sanoja latelemaan ;)


Rillirousku lähdössä muodinyöhön!

Vesisateessa lähdettiin pyörähtämään muotihulinoissa tänään. "Vanhukset" kävi kaffella ja pullalla ja lähti koteihinsa sohvailemaan :D Ihan nuorison kemuthan nuo taisi ollakkin.

Dumlepulla puoliksi!

Huomennakin herkuttelen kun on iltamenoja tiedossa. Huomenna voisi myös jumppailla koska flunssan poikanen päätti vaihtaa osoitetta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti