tiistai 18. maaliskuuta 2014

Leipuri hiiva!

Aika tarkalleen on kolme jumppaamatonta viikkoa takana mutta Santun sanoin rytmi on veressä :D Niin hauskasti sanottu, että piti se tännekkin ikuistaa. Mä oon aika usein tässä saikun aikan ollut vinopenkissä istumassa ja toimittanut "virallisen valvojan" roolia. Tänäänkin olin siellä salilla ennen kuin itse jumppaaja! Melkosta!
Sain pienen maistiaisen liikkumisesta taas kun poljin crossarilla 20 min. hitaasti ilman vastusta. Rauhallinen tahti ei tuntunut paljon kävelyä kummemmalta. Kivaa oli :) 

Ennen vanhaan mä olin kova leipomaan. Oli viikoittain tarjolla tuoreita sämpylöitä, pannukakkua, pizzaa ja mitä milloinkin. Se oli silloin mun harrastus järjestää jatkuvasti jotakin hyvää syötävää ja niin mä tein ja itse söin leipomuksia niin kauan kun niitä riitti jos loppui kesken niin äkkiähän niitä lisää leipoi ;)
Luovuin kuitenkin leipomishommista oman projektin takia. Ei siinä, että leipomisessa olisi jotain pahaa mutta kun tässä kodissa asuu kaksi ihmistä niin niitä annoksia tulee yhtä naamaa kohti aika lailla.

Tänään leipoilin ihan urakalla. Tytön koululla oli disco johon olin luvannut leipoa pizzaa. Ronjan mielestä kinkku-ananas olisi hyvä vaihtoehto koska kaikki syö sitä. Tein siis sitä, ei houkuttanut mua koska enhän mä kinkkua syö :D


Sellasta!

No sittenhän mun leipomisvimma yltyi ja mun oli ihan pakko leipoa niitä sämpylöitä! Onneksi kylään saapui porukkaa sen verran, ettei mun tarvinnut ihan yksin kaikkia syödä :D Ei sämpylöissä mitään pahaa ole jos niitä osaa silleen kohtuudella syödä. Tuoreet sämpylät...miten niitä voi vastustaa :O


Kaurahiutale-vehnälese-vehnäjauho-"antifitness"-herkkuva :D

Eihän noiden sämpylöiden päälle tarvinnut muuta kuin voita laittaa! Tunnustan, että sen verran tuli syötyä, että verisuonet pullistelee kämmenselässä :D Kyllä jaksaa ootella millon sinne jumpalle pääsee taas!

Että näin täällä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti