lauantai 8. maaliskuuta 2014

Olemista.

Eipä ole paljon jumppajuttuja kertoa mutta kyllä tästä olemisesta saa myös kuvia napsittua :D Vointi paranee entisestään. haavaa ei kiristele enää yhtä paljon kuin aiemmin. Tänään aamulla tajusin, että voin jo kävellä kunnolla selkä suorassa. Kivaa!

Eilen kävi mun äiti ja pikkuveli lapsineen kylässä, olihan hulinaa ja mun piti makoilla kun äiti epäili, etten ymmärrä levätä tarpeeksi ja oli siis huolissaan <3 Ihanaa, että tulivat ihan matkan päästä mulle seuraa pitämään!

Tuliaistulppaaneja! Kevät <3

Iltapäivällä saatiin vielä kaksi pientä possua näyttämään mallia siitä kuinka nautiskellaan ja vaan ollaan!


Kelpaa huilia!

Ronja selosti, ettei ole ihme että voin hyvin ja selkä suorassa kävelen koska koirat on hoitanut mut kuntoon yhessä yössä :D

Telkkarista tuli agilitya! Penkkiurheilijat seuraa tilannetta ;)

Kyllä mä odotan, että pääsen kunnolla liikkumaan ja rajoitukset on pois mutta kieltämättä tällainen totaali nollaus tekee varmasti hyvää. Oon syöny tosi vapaasti ja herkutellutkin enemmän kuin olisin uskonut tekeväni. Hyvin mielin olen nautiskellut mutta mieli alkaa olemaan totaalisen valmis kiristelyyn jo pikkuhiljaa. Ruokavalion osaltahan tätä päästään jo pikkuhiljaa toteuttamaan! Jee!


Laiskiaiset!

Kevätkin on tullut jotenkin ihan yllätten. On ollut niin paljon kaikkea kivaa ja jännää koko talven, ettei ole ehtinyt paljon kelejä katella ja sitten vaan se kevät oli. Mulle sopii kyllä, että talvi sujahti noin sujuvasti ohi!


Käytiin tyttöjen kanssa vähän kävelemässä!
Ihana raitis ilma!

Pikkupossut ihastuttaa meitä vielä huomiseen saakka! Ihania ja toivottuja vieraita ovat täällä huushollissa <3

Mutta hei, mitäs jos välillä vähän huilailisi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti