torstai 24. huhtikuuta 2014

Yllätys!

Kuka muistaa kun joskus kerroin, että aion kasvattaa hiuksia? Tarkkaan en muista (enka jaksa penkoa) milloin aiheesta rustailin mutta sen muistan kuinka lyhyet mun hiukset on ollu viime kesäkuussa!

Melko lyhyt oli...

Joka suunnasta! Oli aika kivat hiukset nuokin!

Vuonna 2004 leikkasin pitkät hiukset pois ja sen jälkeen vannoin lyhyiden hiusten nimeen. Värejä oli myös monelaisia. Sen enempää niitä muistelematta ihmettelen miksi mun teki mieli alkaa hiuksia taas kasvattelemaan! Olenkin nyt pitkän aikaan kiskonut haivenet tiukasti ponnarille ja suihkinut lakkaa päälle, että pysyy hyvin pois tieltä. Tänä aamuna kuitenkin tajusin, että onhan noi jo sen verran kasvaneet, että vähän kun muistelee miten niitä hiuksia voi asetella ilman ponnaria niin huomaa, että melkoisesti on pituutta tullut lisää!

Vähän saa vielä kasvaa!

Mulla oli niin selkeä ajatus siitä millaiset haluan, että nuo hiukset on kasvamisen jälkeen. Ei ole paljon enää maaliin jäljellä! Mietinpähän taas mistä tää maltti tähänkin hommaan on riittänyt :D

Sellanen pehko :D

Ilman mitää ihmeempiä aasin siltoja haluan kertoa, että tää viikko on ollu yksi jännimmistä ikinä taas vaihteeksi! Oon saanut jännittää sitä mihin mä pääsen huomenna aamuvarhaisella lähtemään. Saara kertoi mulle, että perjantai aamuna lähdetään ja luetteli mitä pitää pakata mukaan! Aika pikkusen jännää! Ja millanen ystävä yllättää toisen noin kivasti! Oon yrittänyt arvella mihin tie vie ja olenkin kysymyksiä esittänyt. Vähän jotain jo tiedän mutta kuitenkaan en yhtään mitään! 




Ruokailut ja jumpat on sujunut hienosti. Jalkoja ei taas ole voinut jumpata köpökinttujen pelossa. Ei sitä tiiä kuinka paljon jalkoja tarvii siellä retkellä josta lauantaina myöhään illalla kotiudutaan :D Arvelin kyllä, että mut viedään Hamina Spaahan ;) Jännä nähä taas! Ja uskoisin, että kadonnutta vyötäröä ei viikonloppuna metsästetä joten löysäilyä luvassa!


Tasapainottaako tän aamun "kahvipulla" viikonloput mahdolliset herkuttelut?

Mut hei voihan se retki olla vaikka kahden päivän vesipaasto-joogaloma :D Sekoankohan mä kohta kun en tiiä mihin mennään?!

No mutta tuo herneenversot saatiin maistiaisiksi Ramin Konditoriassa. Itse ovat siellä ne kasvattaneet ja oli hyvää :P

Ja koska tässä postissa ei ole päätä eikä häntää niin laitetaan vielä yksi kuva tältä viikolta...


Jos ei ois noita tatuointeja niin en välttämättä uskoisi että olen itse kuvassa...!
Joskus sinne jotain muhkuroitakin saadaan ;)

Ens viikolla viimeistään kerron mahakuulumisia. Kävin nimittäin jälkitarkastuksessa eilen! Ja ihan ehdottomasti kerron myös siitä mihin mä huomenna päädyn! 

Nyt kiireesti pakkaamaan korkkareita ja koruja!

Aurinkoista viikonloppua :)

6 kommenttia:

  1. Aurinkoista yllätyksellistä viikonloppua !!!!
    Tiedossa huippuyllätys, sun kaverit on tulleet jo tutuksi että osaavat varmasti järjestää =)
    Nautihan !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mä tein! Nautin ihan täysillä joka sekunnista :)

      Poista
  2. Ihanaa viikonloppureissua!!!
    Ja hyvältä näyttää, sekä tukka että kroppa! :) En malta odottaa mahapostausta! :)

    VastaaPoista
  3. Tukka on vaikka kuinka kiva jo nyt!
    Hirveen jännä viikonloppu, oon taas ihan täpinöissäni sun puolesta. Pidä kivaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä oot kyllä ihan huippu kun oot aina innoissas mun kanssa :) Oli niin kivaa, että vaikea melkeen todeksi edes vieläkään uskoa!

      Poista