keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Sitä sun tätä :D

Tulikin tällanen yllärivapaa kun maha on nätisti sanottuna sekaisin kun Haminan kaupunki. Kävin hetken töissä ihmettelemässä mutta sen verran selvä peli oli, että lepäämään ajoivat. Nythän on siis hyvää aikaa kertoilla niitä näitä!

Nyt on muutama päivä takana ilman instoja ja puhelin facebookkeja ja muita. Ei ole ihan helppoa ollut kun käsi hamuaa puhelinta vähän väliä. Toisaalta taas on niin ihanaa kun koko ajan ei piippaa millon mikäkin sovellus, pidemmän päälle tää on just hyvä ratkaisu. Aivan kuin kroppakkin tottuu uusiin juttuihin parissa kolmessa viikossa niin uskon, että tähän systeemiin tottuu myös pikkuhiljaa!

Ihme mini annos :D Sillä kertaa riittävästi!

Tää aika leikkauksen jälkeen on mennyt tasapainoillessa ruokajuttujen kanssa, oon syöny pääsääntöisesti sen peruskaavan mukaan joka on ollut toimiva ja hyvä, sen lisäksi oon syöny bonusjuttuja vähän oman mielen mukaan. Ei siis varsinaista painonpudotus tai kiristely ajatusta ole ollut kuin ajoittain. Tää on tuntunut hyvälle ja treenitkin on kulkenut hyvin. Tosin leikkauksen jälkeen olen vähän satujumppaillut fiiliksen mukaan, ahkerasti. Toisinaan kovaa ja toisinaan ei niin kovaa! Nyt on kolmas viikko jolloin olen ihan ajatuksella treenannut kovaa ja jonkun näköisen kaavan mukaan jonka olen ihan itse luonut. Vähän olen joutunut ajattelemaan miten saan neljään päivään mahtumaan kaikki mitä haluan. Aika hyvän systeemin olen löytänyt joka kuitenkin vaatii hieman muutoksia kun jotkut treenit meinaa venyä liian pitkiksi. Erityisen iloinen olen siitä, että viikko viikolta jalat palautuu paremmin eikä köpökinttuja ole siinä mittakaavassa jossa on aiemmin ollut. Jalkoja kuitenkin jumppaan nyt kahdesti viikossa etu- ja takakoipia eri kerroilla.

Hämmästyin kun kaivoin kaapista farkut jotka oli kerran isot ja aina kuulin, että heitä ne pois ne tai nosta housuja tai jotain. Nyt ne housut ei enää oo mitkään isot kylläkään :D

Mun lempifarkut on taas käyttökelpoiset!
Näitä samoja farkkuja vertailiin toisiin ja nää tosiaan lökötti aika lailla. On tullu sen verran hyvin ilmeisesti syötyä, että jotakin on tonne takapuoleen ja reisiin tarttunut. Hyvä niin!

Sillon ja nyt!
Tietenkin joku ajattelee, että lihonuthan tuo on mutta mä en ajattele niin koska mä toivon, että lihakset on oikeesti vähän muotoa saaneet! Hidasta hommaa mutta ei haittaa :D

Jotakin on käynyt vaikka kuvakulmat ja koot on erilaiset!

Aion jatkaa hyväksi havaitulla systeemillä tästä eteenpäinkin. Tää tuntuu hyvälle, Vähän mulla on muhkeampi olo kuin vaikka sillon bikini challengen loppupuoliskolla mutta näin on hyvä. Vähän aikaa kun syö nyt reilummin niin voi tossa jossain kohtaa ottaa vähän tiukemman jakson mutta nyt näin!


Ruokaa!

Mä tykkään aika paljon siitä rentoudesta joka nyt vallitsee tän homman kanssa. On ihana tajuta olevansa ihan tavallinen ihminen joka syö ihan tavallisesti fiiliksen mukaan. Ei tarvii enää ottaa stressiä onko kaikki grammalleen tarkkaa. Se on ollut kivaa kun olen pystynyt luopumaan ruokavaakailusta. Ihan jo silmällä pystyn näkemään onko ruokaa sopivasti. Pidän toki huolen, että kaikkea tarvittavaa tulee syötyä mutta en ota paineita siitä jos tekee mieli vaihtaa hiilarin lähde riisistä vaikka leipään! Ei tää oo niin just ;)

Pitikin vielä mainita siitä, että kympin naisen juoksuhommat vaihtuu mulla kävelyhommiksi. Lämmittelin yksi päivä salilla paikallaan juoksemalla mutta juoksu sattui mahaan ihan kamalasti joten ei ole mitään järkeä juosta kymppiä tällä mahalla! Eikä edes harmita koska vuosi sitten jo kyseisen matkan hölköttelin ja siinä mielessä sen asian suhteen ei ole uutta saavutettavaa ;)


Kelpaa jumppajuomia lajitella :D Uudet putelitkin pakko esitellä!

Nyt huilimaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti