keskiviikko 26. helmikuuta 2014

Aatonaatto!

Ei ole jumppakuvia tältä viikolta. Eilen käytiin kylmäkuumailemassa mutta sitähän ei varsinaiseksi treeniksi lasketa. Olin ajatellu, että täysillä vaan kovia treenejä leikkaukseen saakka mutta en osannut arvata ettei leikkaukseen kannata lähteä ihan piippuun asti jumpatulla kropalla joten olen sitten ottanut tän alku viikon ihan rentoillen. Kovat oli suunnitelmat siivota huusholli viimeisen päälle jotta leikkauksen jälkeen ei tarvitsisi tehdä yhtään mitään mutta enpä sitten siivoillut. Ei huvittanutkaan :D

Toimistohommissa @ Starhouse

Olisin olettanut, että tänään olisi enemmänkin jännittänyt huomisen kuviot! Ihmeen rennosti on kuitenkin päivä sujunut. Tässä on taas se, että mihin mittasuhteisiin asiat laittaa. Koskaan ei voi arvata mitä huominen voi tullessaan tuoda joten liikaa ei kannatta suunnitella ja murehtia. Päivä ja asia kerrallaan eteenpäin. Niin se homma toimii.

Kahvia ja kalenterijuttuja!

Tänään kävin kaupasta hommailemassa vähän selviytymissettiä sairaalaan ja kotiinkin. Sairaalassa saa kuulemma hirmu pieni annoksia ruokaa joten piti varautua hyvin :D


Veikkaan, että näillä päästään hyvään alkuun!

Sairasvuoteella saa tiettykin vähän vielä herkutella ja sitten pikkuhiljaa saa jo palata ihanaan omaan ruokavalioon :D


Kotiin varasin vähän herkkusia ;)

Omnomnom!

Ettei ihan heti tarvitse kokata ni näiden kans pääsee helpolla!


Ilman rahkaa ei vaan voi parantua :P

Tätä piti hankkia maisteluun!

Kyllä näillä eväillä starttaillaan "Mira kesäkuntoon-projekti" ihan hienosti! Mulla on nyt jo ihan ikävä treenejä ja kunnollista ja herkutonta syömistä. Vaikka siis ihanaa, että herkkuja on vielä muutamana päivä luvassa ;)

Mä olen muutamana päivänä tehnyt mielikuva matkaa mun uuteen kroppaan joka on kesällä ihan toisenlainen kun se on tänään. Huomenna aamulla otan viimeiset mahamakkarakuvat ennen leikkausta! En olisi ikinä voinut kaksi vuotta sitten uskoa, että tässä sitä nyt ollaan. Aivan käsittämätöntä, että mä olen tehnyt itselleni tän kaiken hyvän! Mun motivaatio vaan kasvaa päivä päivältä. Kuinka erilailla sitä kohta huomaa muutoksen kun katse ei ensimmäisenä kohdistu tuohon mahaan! 

Taitaa ne ajatukset harhailla kun ei tässä postauksessa ole päätä eikä häntää :D

Huomenna aamulla menen sairaalaan klo 7.15 ja siitä se homma sitten etenee! Palaan kertomaan leikkauksesta tarkemmin kunhan kotiudun! 



4 kommenttia:

  1. Onnea matkaan, oot kaiken ihanan tehnyt omalla työllä ja asenteella !!!
    Paljon halauksia sulle !!
    wb

    VastaaPoista
  2. Huhhuh apua iik ja mitä kaikkea!! Oon ihan pähkinöinä!! Heippa massu! Ja sulle hurjasti tsemppiä ja toipumista jo etukäteen! Mä ootan täällä ihan kärppänä jo raporttia!

    VastaaPoista
  3. Tsemppiä! Tähän blogiin olen jäänyt ihan koukkuun! Ja hyvää ja nopeaa toipumista!

    :)

    VastaaPoista
  4. Onnea matkaan! Jään odottamaan lupaamaasi maha-postausta! =)

    VastaaPoista