keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Mikä päivä?





Sepä se! Jalkapäivä. Keskiviikko. Ja puntaripäivä mutta unohdin sen! Siis mitä ihmettä? Mikä mua vaivaa? Eilen unohdin mittanauhapäivän ja tänään puntaripäivän! Loma on tainnut upota tajuntaan joka asiassa nyt :D
Onneksi ensi viikolla on myös keskiviikko joten puntarijuttuja sitten uudella yrityksellä!

Sainpa houkuteltua itselleni jumppakaveriksi Päivin tänään. Kivaa!


Hymyile! Pääset blogiin ;)

Ensin kiusattiin jalkoja ja pyllyä ja sitten vielä vatsojakin. Olihan sellanen olo, että kyykätty on :D


Mähän kyykkään jos tuossa on vaihtoehdot mistä valita ;)

Näin eilen kaupassa entisen työnantajani. Huomasin että hän katsoi kahdesti mua ja kysyi sitten ootko sä Mira? Vastasin olevani. Hän siinä ihmeissään päivitteli miten kovin olen muuttunut, hiukset on eriväriset ja laihtunutkin vielä :) 

Siinä sitten niitä näitä rupateltiin ja mietittiin päivän ruokakuvioitakin. Vinkiksi sain tehdä gulassia tai porkkana-bataattisosekeittoa koskenlaskija juustolla ;) 
Kiitin kauniisti ja nappasin bataatin matkaan ja ajattelin tehdä bataattisosetta lohen kaveriksi! En mä sitä bataattia välttämättä halua uudestaa ainakaan tuossa muodossa. Liian makeaa suolaiseksi lisukkeeksi mun mielestä. Varmaan sopii hyvin lisäksi muiden rehujen kanssa, luulisin. Tai no makuasia ;)


Sipuliakin paistoin kevyesti kaveriksi!


PS.
Kyllä meille hiki tuli siellä jumpalla :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti