sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Vapaus!

Edelliseen postiin viitaten jatkoin ajattelemista lisää ja päädyin siihen, että osa "kiireestä" tulee myös siitä, että koko ajan pitää olla kartalla kaikesta, ihan kaikesta! On Facebookkia puhelimessa ja tietokoneella, on instagramia, tinderiä ja fatsecrettiä sekä miljoona eri kamerasovellusta kännykässä ja vaikka mitä. Kaikkia pitää tietenkin seurata ja vahtia ettei vaan tipu kärryiltä! Jotakin oli tehtävä. Mietin ja toimin!

Poistin puhelimesta kaikki ylimääräiset sovellukset. Facebookkia voin seurata koneella kotona ja instagramia en tarvitse tai mitään muutakaan. Puhelimeen jätin bloggerin sovelluksen koska sitä kautta on helppo lisätä aina yhtä laadukkaita iphone kuvia blogiin lisättäväksi. Puhelimessa toki on netti, siitä voi tänä päivänä olla hyötyä jossakin pulmatilanteessa.

En väitä, että haluan somesta kokonaan eroon. Haluan vaan vähentää sen valtaa mun elämässä. Tässä keinoja. Ei ihmisten tarvitse koko ajan olla kartalla siitä missä mä meen tai ei mun tarvitse koko ajan tietää missä muut menee tai mitä ne tekee. Ne oikeat ihmiset jotka on kiinnostuneet mun seurasta tai kuulumisista osaa varmasti ottaa puhelimen käteen ja laittaa viestin tai jopa soittaa. Sama mun kohdalla mä voin myös tehdä niin.

Ja tää blogi. Haluan tätä pitää ja päivittää mut siksi, että se on musta kivaa ja saan sen kautta avattua omia ajatuksia ennen kaikkea itselleni ja toivottavasti vähän myös muillekkin! En aio ottaa paineita siitä kuinka monta kertaa viikossa päivitän tai en päivitä. Mä päivitän sillon kuin musta siltä tuntuu! Mä oon olemassa vaikka en koko ajan olekkaan "äänessä" :)

Ughh! Olen puhunut! Ihanaa äitienpäivää sulle olit äiti tai et <3



Koska ei muutakaan kuvaa ollut niin kelvannee kuva eilisistä lauantai nameista!

 Heippa ens kertaan <3

3 kommenttia:

  1. Ugh,hyvä puhe. Ihanaa äitienpäivää Mira :-)

    VastaaPoista
  2. Mä oon muuten kanssa tehnyt pientä pesäeroa somesta.
    Sekä niin kauan kuin kännykän olen omistanut, olen pitänyt sitä äärettömän harvoin missään mukana. Mun ei tartte olla aina tavoitettavissa. Siis mun, en tarkota etteikö muut voisi jos haluavat...
    Hyvää äitienpäivää!

    VastaaPoista
  3. Yhdyn edellisiin, näihin uppoaa ihan liikaa aikaa välillä....on parempi muistaa elää...

    Kivaa äitipäivää !!!

    VastaaPoista