keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Jännä nähä.

Voin kertoa että tänä aamuna luikkari oli niin mun pahin vihollinen joka ikinen minuutti 45:stä oli yhtä kidutusta!!! Toisaalta varmaan arvata saattaa että olo oli ihan huippu kun aloitin työt 7.00 :)

Maha asioita olen miettinyt luonnollisesti reilun vuoden mutta nyt olen alkanut pohtimaan sitä että voiko n. 15kg:n läskimäärän sulattaminen riittää siihen että toi kamala-kamala maha on edes osittain pois?

Sen kyllä tiedän että mokomasta jää ainakin kiva nahkapussukka tuohon roikkumaan vaikka kuinka jumppaisi. Sen verran turhamainen olen että jos ja kun se nahka siihen jää roikkumaan niin se on nopeasti pois...nips naps ja ylimääräinen osa pois. Pitkä matka on siihen tilanteeseen mutta mietinpähän vaan :)

Mä oon hirmu utelias tietämään jo nyt miltä mä oikein mahdan näyttää sitten joskus. Mä en malttaisi odottaa että puntarin lukemat alkaa seiskalla...! Oikotietä "onneen" ei ole mutta mieli on kamalan malttamaton :)

Ihan huippu esimerkki on mun mielestä tuo Päivi Bothas. Oikeastaa mä en voi sanoa muuta kun että vau!
Kannattaa ehdottomasti kurkata...

... Päivin tarina 

Päivin tarina jotenkin saa mahdottoman tuntumaan mahdolliselta!!!


Ei selityksiä! Kovaa työtä vaan!

Mä oon taas lähdössä valvomaan lasten unta työmaalle tuota pikaa...yön pitkinä tunteita voin sitten itsekseni pohtia maha-asioita lisää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti