keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Ostoksia.

Voikohan jumppavaatteita olla liikaa?

Mä luulen ettei voi :D
Ei mulla niitä kovin paljon vielä ole mutta pientä addiktoitumista on havaittavissa kuitenkin...


Cittarista löytyi ale rekistä paita ja housut :)

Budget sportin ale- nurkasta nämä!

Samasta nurkasta löytyi nämä ihanaakin ihanammat jumppakengät!

Kengät on niin ihanat että ihan ne jalassa päätin heilutella imuriakin!
Paljon hauskempaa oli siivota uudet kenkulit jalassa kun ilman niitä :D

Uudelle jumppakassille oli myös tarvetta! Tämäkin oli alessa ;)
Nyt mahtuu pullot, purkit ja kengät poikineen mukaan!

Niin ja yhdet pitkät housutkin löysi mun matkaan mutta niistä ei nyt ole kuvaa! 

Ja sit mä haluaisin vielä vaikka ja mitä kun niin paljon ois kaikkea ihanaa :D 
Voishan ne rahat huonomminkin käyttää, ennen olisin ostanut herkkuja kassikaupalla joten on nämä nyt miljoona kertaa parempia ostoksia!

Mulla alkoi nyt neljän päivän vapaat töistä! Jippii! Ihan niinkuin olisi minilomalla. Tykkään!

1 kommentti: