maanantai 10. maaliskuuta 2014

Malttia!

Saatoin tänään ehkä vähän epäillä sitä, että miksi olen kehunut mun jalkoja ihan kivoiksi. Mittasin tänään hyvästä syystä reiden ympärysmittaa ja myöhemmin arvelin, että ei mun jalat niin kivat olekkaan. Sitten hoksasin kaivaa jostain vanhoja mittaus tuloksia ja ihan alusta asti niitä ei ole mutta sieltä asti mistä on niin reisi on kaventeunut 17 cm! Se on aika paljon yhdestä jalasta! Ihan loistavaa, aika äkkiä söin sitten sanani ja olen hyvin tyytyväinen nykyiseen, tästä on niin hyvä jatkaa eteenpäin ;)


Tää kuva ihan vaan siksi koska söpö <3

Mä oon jo ihan vähän osannut nauttiakkin tästä olemisesta mutta toisaalta olen tosi malttamaton. Olisi niin kiva päästä kunnolla treenaamaan ja kiipeämään porraskoneeseen. Olisi jo ihan maailman parasta päästä tutustumaan uuteen mahaan kunnolla mutta se vaan nestepöhöissään piilottelee tukivyön alla. Nesteet on oikeesti lähtenyt tosi hyvin liikenteeseen ja päivä päivältä masu näyttää paremmalta, malttihan se olisi tässä kohtaa nyt valttia! 

Tänään siistin ruokapuolen ja karsin kaiken ylimääräisen pois. Ei ihan helppoa kuitenkaan kun tässä on vähän löysäilty niin meinaa herkut huudella mun nimeä vähän liian kovaa. Ei tässä mitään suurempaa taistoa tarvitse käydä koska olen päättänyt niin silloinhan homma toimii ja herkut saa rauhassa huudella. Ei kuulemma haittaisi vaikka vielä söisi pullan päivässä ja sen tiedänkin mutta mä en halua syödä nyt enää mitään ylimääräistä, niih! 

Tänään olin aamulla salilla "vahtimassa" Saaraa, että jumppailee kiltisti eikä huijaa ;) Reippaasti jumppasi ja mulle tuli hyvä mieli kun sain vähän salilla heilua :D Tässä sairasloman aikana on kuitenkin kiva, että rytmi pysyy normaalina ja niin se pysyy ihan itsestään kun silmät aukeaa aamulla aikaisin ihan ilman kelloja ja vastaavasti sitten illalla jo ajoissa nukuttaa taas. Toipuminen sujuu niin hienosti, ettei enää ole muutamaan päivään tarvinnut edes särkylääkkeitä syödä :)


Naama!

Heippa taas!

1 kommentti: