perjantai 13. kesäkuuta 2014

Täällähän minä!

Blogi ei suinkaan ole pois mielestä vaikken täällä ole ilmoitellutkaan itsestäni. Niinhän mä aiemmin päätinkin, että kirjoitan kun siltä tuntuu joten tässä nyt sitten vähän kuulumisia. Enemmän kuvien muodossa kuitenkin.

Viime viikonloppuna pääsin mökkeilemään päiväksi!
Pääsin melomaan kanootilla :D Olin niin varma, että pitkälle
ei päästä ennen kuin paatti on nurin vaan toisin kävin. Kaatumatta melottiin
sinne ja takaisin! Oli vaikka kuinka kivaa!

Kukahan Räme- Reija se siellä hiippailee :D
Melottiin jollekkin saarelle ja metsästettiin hyvää auringonotto paikkaa!
Löydettiin vaikkei uskoisi ;)

Ihan oikeenlainen eräjormailu- vaatetuskin löytyy :D

Saattoi osittain olla vähän haastava toi maasto mutta silti niin kevyt kulkea!

Aivan huikeet maisemat! Tuolta vasta rannalta melottiin!

Kunhan päästiin takaisin möksälle niin laitettiin sauna lämpiämään!
Mut hei, mä, ihan tavallinen kaupunkilais tollo sain tulet uuniin :D

Välillä pääsi koirulitki uimaan! Mä kävin kans, talviturkki on poissa. Jee!

Tollanen mökkipaikka kun olisi itellään ni oisin siellä kyllä aina kun mahdollista! Nyt oltiin koko lauantai päivä aamusta iltaan ja tuntui kuin olisin ollut kauemminkin. Niin ihanan rentouttava päivä oli! Kiitokset siis Santulle, että otti mut seuraksi :)

Välillä oon ihan käyny salillakin :D Yksinään ei paljon jumppakuvia
tule otettua!

Kävin tuossa joku päivä puntaria moikkaamassa ja se kertoi että muutama kilo ollaan plussan puolella pienemmästä painosta jonka olen mitannut silloin heti leikkauksen jälkeen. Silloin tosin kroppa oli tyhjääkin tyhjempi, huonon ruoan ja totaali liikkumattomuuden takia. Ja kieltämättä oli tässä aika paljon tuota reissua ja löysäilyä ruokavalion osalta sitten sen jälkeenkin. Nyt on niiden herkkujen kanssa sovittu, että toistaiseksi niiden ei tarvitse mun suuhun matkustaa. Olo on kaikesta huolimatta melko hyvä. Toki hieman pienempi tai oikeastaan tiiviimpi paketti on työn alla. Ruokavalioon olen tarkoituksella alkanut lisäilemään niitä pelottavia hiilareita. Ihan selkeä ero on jaksamisen kanssa kun niitä hiilareita on enemmän käytössä. Mulla ei ole mitään aika tavoitteita vaan hyvällä ja leppoisella fiiliksellä kohti pienempiä kylkiä matkataan ;)


Tänä aamuna innostuin nappaamaan kuvan ennen töihin lähtöä.

Ja pakkohan mun on jakaa suru-uutinen täälläkin! Mun ihana ja rakas Fiat Punto pääsi eilen autojen taivaaseen :( Siinä alkoi olemaan jo niin paljon kaikenmaailman pikku vikaa ja ruostetta ettei sitä ollut järkeä lähteä korjaamaan vaikka sekin olisi vielä onnistunut varmaankin. Tällä hetkellä en autoa juurikaan tarvitse kun työpaikka-koti-sali-kauppa rinki on n. 500 metrin säteellä kaikki :D Täytyy siis toivoa, että työt jatkuu samassa paikassa tästä eteenpäinkin. Toistaiseksi en edes harkitse uuden auton hankkimista!


Ne vaan otti sen tollaseen pihtiin ja laittoi kyytiin!

In memoriam punainen paholainen <3

Lupasin myös tällä viikolla perehtyä yhteen blogi haasteeseen mutta voi olla etten ihan tälle viikolle saa hommaa toteutettua. Viimeistään ensi viikolla kuitenkin! 


Aurinkoista viikonloppua kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti