sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Uuteen nousuun eiku laskuun? Mitä? Häh?

Ajattelin alkukesällä, että sillee rennosti kerran viikossa herkutellen matkataan kohti pienempiä kylkiä. Hiilareiden lisäys on tuonut treeneihin kivaa potkua ja kivaa pumppia on alkanu lihaksissa olemaan treenien yhteydessä. Olo on suorastaan voittamaton kun pääsen salille! Uhosin myös, että neljä treeni kertaa viikkoon riittää. Se ei ole onnistunut kun vain harvoin. Ihan innoissani olen kalenteriin merkannut jumppakerrat ja joka kerta huomaan että en osaa laskea neljään koska aina niitä kertoja tulee viisi kuitenkin! Se viisi kertaa siis sopii mulle hyvin joten miksi sitä muuttamaan. Se mitä pitää muuttaa on se liian lepsu ruokailu tai siis ne kahvipullat ja keksit. Ne kajettuu kylkiin ihan saman tien. Eikä se ole ihmekkään. Liika rentous ei sovi  mulle :D

Vähän kuvasaastetta menneiltä päiviltä ja jopa juhannus viikolta...

hmph!

Jotain pitäs tehdä!

jaahas...

Perusruokaa. Se puoli kunnossa.

Vielä näkyy varpaat...

Juhannustanssivermeet.

Jos välillä taas söis jotain...(tällä aterialla hiilarit tuli ruisleivästä)

Töieväitä :D

Niin ikään töissä söin.

Kunhan vaan jonku kuvan edes saa.

Nää on jatkossa niin nounou! Vaik on kuin hyvii.

Entisen elämän ykkösherkku eilen...

Ja sit uuniin! Ihan hyvää joo, muttei niin hyvä mitä muistin!
Ei enää näitä.

Joo-o! Ei siis mulle herkkuja kerran viikkoon taas hetkeen. Mulla on tavoite ja siitä lähtökunto kuvattuna. Myös tavoite on kuvana olemassa. Sekin ihan itsestäni samana päivänä (ota kylkikahvoista kiinni, vedä kahvat taakse ja käske joku ottamaan kuva)! Vaikka millaisia kuvia olen tänne blogiin heittänyt niin nyt en kehtaa laittaa edes, kuvaa biksut päällä. Karu totuus näkyy niissä. Mutta niin kuin aiemmin olen tehnyt, sitten kun ollaan tarpeeksi kaukana tämän päivän uimarenkaasta niin paljastan kuva teillekkin. Lupaan! Joku kiinnostuu ehkä kiloista. Paljosta yritän tai siis haluan ja onnistun päästä eroon? Viime kerran puntarilla vierailun jäljiltä olen sitä mieltä että 6-10 kiloa. Kuuden kilon kohdilla katellaan mikä on tilanne.

Nyt on rentoilut rentoiltu ja nyt aletaan hommiin. Saatan ehkä hieman tarvita tsemppejä uuteen starttiin mutta epäonnistuminen ei ole vaihtoehto. Niih!

Mikä on aikataulu? Onko liian löysä suunnitelma jos tavoitteeksi ottaa kuitenkin sille kuudelle kilolle lokakuun vikan päivän? 1,5kg/kk? Tarkoitus ei ole kuitenkaan laihaläskeytä vaan haluan pitää kiinni niistä vaivaisista lihasten aluista jotka olen saanut hankittua? Kertokaa mulle oonko ihan hakoteillä?

Selvennän vielä etten ala kitukuureilemaan enkä karsi ravinnosta hiilareita juurikaan koska haluan että treenit kulkee ja kroppa palautuu paremmin. Jätän pois vaan ne kaikki karkit ja jätskit ja piparit ja silleen. Turhat pois. Niin se homma toimii. Eiks vaan?! Enkä mitään tolkuttomia aerobisia ala sotkemaan tähän soppaan. Aerobista toki teen sillon jos siltä tuntuu mutta en laadi siitä vaatimusta itselleni kuitenkaan.

Ei muuta kun onnea matkaan mulle :)

1 kommentti: