sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Tattoo!

Tatuoinnit on merkillinen harrastus. Jostain kumman syystä ideat tuppaa aina vähän karkaamaan lapasesta. Hyvin tehdyt kuvat on kyllä aivan huikean upean näköisiä. Mullakin noita löytyy moneen lähtöön ja erityylisiä ja eilen jatkoa sai vasen käsi. Alunperin tarkoitus oli vain viimeistellä kuvat, lisäillä varjoja ja valoja ja silleen...


Saatoin vähän olla innoissaan kun tajusin, että kuva tulee muuttumaan
aika lailla :D

Mageen näköstä ornamentti tyylistä koukero hässäkkää
liljojen kaveriksi! Tykkään ihan hulluna!

Tää kierros ois valmis! Ens kerralla jatkuu!

Yksin on aika vaikee ottaa noita kuvia. Ronja luuli, että tässä kuvassa kuvataan paitaa
vaikka tarkoitis oli tota tatuointia filmata :D

Tuo tatuointihan ei jää noin tummaksi vaan parantuessaan vaalenee aika paljon! Mä oon ihan innoissani taas tästä. Nyt toki pitää varoa grillaamasta kättä auringossa eikä tietty hikijumppaillakkaan muutamaan päivään voi. Lepo tekee hyvää muutenkin tähän väliin!

Oletteko koskaan huomanneet, että jemmailette vaatekaapin perukoilla vaatteita joita, ette raaski käyttää? Tai kenkiä on vaikka kuinka mutta kuitenkaan niitäkään voi käyttää kun juhlatilanteissa ettei ne vaan kulu?

Mä oon just sellanen urpå! Samoissa hooämmän vetimissä kuljen viikosta toiseen, kesät ja talvet. Nyt kuitenkin olen päättänyt rikkoa rajoja tässä kohtaa. Eilenkin oli kivat vaatteet päällä ja ihmettelen miksi en ole pitänyt niitä ollenkaan! Tänään aamulla testailin taas jotain, on aika hauskaa mitä kaikkea huomaa kaapista löytyvän vaikka ei tästä nyt niin kauan ole kun kaapit muka raivasin niin ettei paljon jäänyt jäljelle :O

Nyt oli tarkoitus kuvata vaatteita eikä kättä :D

Sellasta! Mä sukellan nyt niitä vaatteita taas selaamaan. En päätynyt pukeutumaan tänään yllä olevan kuvan tamineisiin :D

7 kommenttia:

  1. Hieno!! Mullakin on vaihteeksi hirveä tatuointikuume. Hihasta oon haaveillut minäkin! Tai hihastaKIN. :D Ideoita on koko ajan vaikka kuinka ja niitä tulee lisää enemmän kuin saa iholle asti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tiesin, että sä niin ymmärrät tän jutun :) Tää on niin hieno taiteenlaiji ettei ihme, että jatkuva kuvakuume on olemassa. Välillä se kytee hiljaisella liekillä ja välillä pääsee ihan vallattomasti valloilleen!

      Odotan jo kovasti sun uusinta otosta ;)

      Poista
  2. Wautsi :) mullakin on jo jonkin aikaa poltellut uusi kuvan hankinta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jihuu! Ei muuta kun kuvan ottoon vaan. Mä odottelen innostuneena mitä keksit :D

      Poista
  3. Upeeta ja mahtavaa, mäkii haluun lisää :-)

    VastaaPoista