keskiviikko 27. elokuuta 2014

Ikuisuusprojekti.

Mä en ole käynyt juurikaan puntarilla viime aikoina ja olen ollut löysäilijä ruokajuttujen kanssa. Suuhun livahtaa jotakin ylimääräistä lähes joka päivä kaiken sen normisapuskan lisäksi mitä syön. Olokin on sellainen, että näin on käynyt. Keskivartolo on alkanu haittaamaan mua uudestaan vaikka maha onkin erimuotoinen kun ennen leikkausta ja olen tulokseen oikein tyytyväinen. Uusi tai oikeastaan vanhakin juttu on noi kylkimakkarat ja se että muutamat jätskikilot kasaantuu sivusuuntaan. Edelleenhän avaimet niiden pois saantiin on mun omissa hyppysissä ja siksi tiedänkin, että nyt ei ole se aika kun täysillä haluaisin panostaa kylkien pienentämiseen.

Eihän sen ylimääräisen tarvii aina kaikista huonoin vaihtoehto olla :P
Maistuis varmaan sullekkin! Sairaan hyviä!

Sellainen hinku kuitenkin on ja se hinku vaan kasvaa päivä päivältä. Tiedän , että kohta se aika tulee ja sitten ne ylimääräiset pupellukset vaan jää pois. Ei siihen tarvita muuta. Ei mitään lippuja eikä lappuja vaan pelkästään siistimistä vähän.

Tällastakin maistelin! Ihan kelvollista mutta jotakin purtavaa mieluummin :)

Treenithän sujuu hienosti kun on energiaa käytössä ja tää vaihe tulee varmaan ihan tarpeeseenkin! Aloitin uudestaan leuanvetoharjoituksetkin. Ei ihan sujunut kuin elokuvissa mutta nopeestihan sitä kehitystä tulee kun vaan on sinnikäs :D Mun on kai lopetteva puhumasta myös köpökintuista koska koivet on alkaneet palautumaan tosi hyvin, toki tuntuu, että jumpattu on mutta ei mitään niin järkyttävää kuin on ollut aiemmin! Jumppailemassa käyn 4-5 kertaa viikossa ja välillä käyn lenkilläkin.


Hyvät on salikuvatodisteet! Ei sitä jotenkin enää huvita pullistella yksin
peilin edessä. Joskohan sitä joku kerta jotain treenikuvia sais tallennettua!

Oli miten oli  mulla on kaikenkaikkiaan tosi hyvä olo mutta hirveen helposti jos mua joku asia stressaa tai mietityttää muuten vaan ni mä kanavoin sen mun kroppaan ja sen "vikoihin". Nyt mä oon ihan tärinässä kun muutto lähenee ja en tiedä tarkaan miten ja milloin tapahtuu. Saattaa ajatukset pyöriä jossain muuallakkin mutta kyllä nää tästä.

Sen olen myös huomannut, että naiset on naisia vaikka voissa paistaisi. Aina on ne muutamat kilot pudotettavana oli sitten ihminen minkä kokoinen vaan. Toki on myös niitä jotka kuumeisesti on lisämassaa vailla ja sen hankkiminen on työn ja tuskan takana. Ikuisuusprojekti. Sitä tää vaan on. Siks mä tästä tykkäänkin, ei lopu tekeminen kesken milloinkaan. Ja eiköhän se niin mene että oli entinen läski tai  vaikka aina ois hoikka ollut niin jos haluaa kunnossa pysyä, pitää sen eteen vähän vaivaakin nähdä ;)


Mun hiukset on  kasvanu :D Luulen, että vielä saa vähän kasvaa lisää!

Tänään pyhitetään lepopäivä! Kasvissosekeittoa tekee mieli kera raejuuston joten kauppaan on hävittävä tästä. Moiks :)


6 kommenttia:

  1. Oooh mitä herkkusia siinä sulla on monta lootaa! ;)
    Ja tukkakin on noin pitkä! :O Missä välissä se noin paljon kasvoi?! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en yhtään ymmärrä miten tää tukka näin on venähtänyt :D

      Poista
  2. Ihana toi sun tukka! Kasvanu jo tosi pitkäksi. Niin kaunis nainen oot! <3 jos kiinnostusta ja jaksamista löytyy ni mun blogissa ois sulle haastetta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos haasteesta! Tunnun olevan vähän hidas toimimaan mutta haaste on hauska ja otan sen vastaa ja teen kunhan joudan :D

      Poista
  3. Täällä toinen ikuisuusprojektilainen! :-) Ei taida tulla ikinä valmista... mut sinähän sen sanoit, ei lopu tekeminen kesken :D Nyt alkaa olla taas sellanen että pakko tehdä jotain... mutta ensin pitäis saada vauveli ulos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnea vauvelista, Luinkin sun blogista, että sellainen ihanuus on tuloillaan <3
      Eipähän olla ikuisuusjuttujen kanssa yksin!

      Poista