sunnuntai 18. tammikuuta 2015

Jumituksia.

Tiedättekö sen tunteen kropassa joka tulee sen jälkeen kun vaan makaa päivä tolkulla? Ihan joka ikinen paikka on jumissa. Sattuu alaselkään, yläselkään, päähän? Joka paikkaa vaan kivistää eikä jalatkaan taivu mihinkään? Melkonen homma saada itsensä jonkunlaiseen toiminta kuntoon! Käytin tietenkin julmasti hyväkseni miehekettä ja kauniisti takavarikoin puhelimen jotta kädet vapautui selänhierontahommiin :D


banaani-avocado-marjahässäkkää!
(hajotin muuten ton mukin vahingossa kun sain herkun herkuteltua! Hyvä minä!)


Mä en edes makoillut päivä tolkulla. Pelkästään puolitoista vuorokautta kuumeen ja vatsataudin kourissa ja kroppa oli ihan loppu! Ei sovi mulle ollenkaan sairastaminen sängyn pohjalla. Ja sitten kun luulet, että tauti on voiton puolella niin se pirulainen iskee uudestaan. Voi pyhä jysäys sentään!


Pelkkiä tällasia raikkauksia teki mieli toipilaana vaan :P


Väkisin tuli mieleen, että oliko mulla 40 kiloa sitten koko ajan sellanen pöpperöinen ja kolottava ja juminen olo kun tänä aamuna? Nyt voin jo tunnustaa, etten muista muuta kun sen, että päätä särki ja usein särkikin. Oli se olo millainen vaan silloin ennen mutta ikävä sitä ei ole. Ihan kauheaa oli tän aamun jumi olo. Mun kroppa tarvitsee liikuntaa. Vielä huominen pitää huilia mutta sitten saa jumitukset kyytiä ja kovaa!

Joku ihana lukija oli kysellyt mahakuulumisia ja pyytänyt aiheesta postausta. Kiva, että kysyit ja vähän muistutitkin aiheesta :) Mulla on "vuositarkastus" sairaalassa maaliskuun puolessa välissä ja viimeistään silloin teen jonkunlaisen loppurapsan arvista kuvineen päivineen.

Sähköpostiin tulee myös jonkun verran kyselyitä leikkaukseen ja kokemuksiin liittyen ja niihin olenkin vastaillut muutaman päivän viiveellä :)

Eipä tällä kertaa muuta kuin, että koittakaan pysyä terveinä ja liikkukaa koska se tekee hyvää mielelle ja kropalle :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti