keskiviikko 21. tammikuuta 2015

Yli rajojen.

Muistatteko sen yhden postauksen missä kerroin jostain pienistä kuvauksista? Instassa joku saattoi huomata, että kysymys oli pienestä haastattelusta johon yllärinä tuli pienet kuvauksetkin vielä.


Suostuin haastatteluun, koska kuvittelen edelleen, että mun historiasta voi jollekkin olla apua. Suostuin myös siksi, että kanava missä tuo juttu julkaistaan/julkaistiin on niin outo vielä ettei se kovin suurta mainetta tule saamaan enkä minä sen mukana saa kovasti huomiotakaan. Jutussa ei mainita edes blogin nimeä. Se saattaa olla vahinko koska mut löydettiin juttuun nimenomaan tän blogin kautta ;)


No ne kuvaukset. Ne oli jännät ja tuli tosiaan vähän yllättäen ja hädissäni kaivoin jotain vaatetta päälle ja unohdin jumppaliivitkin kotiin ja tavan liiveissä keikuin ;) Kuvat ei mun mielestä ole kovin edustavia mutta ajattelin että olkoon nyt millaiset on vaikka näytänkin ihan tursahtaneelta. Millon mun asenne on muuttunut tällaseksi, sitä en tiedä mutta juuri sillä hetkellä en voinut muunkaanlainen olla. Kyllä sitä miettii jälkiviisaana myös, että mitä hittoa sitä taas on tullut selitettyä. Ei voi taas mitään kun maito on niin sanotusti kaatunut jo!


Koomista noissa kuvauksissa oli sekin että kuvaaja halusi, että painot on minejä jotta mun on helpompi olla kuvattavana. Mä vaan mietin että melko noloa kun joku vielä luulee, että noin pienillä painoillako se vaan jumppailee ;)

Tietenkin kirjoitan tän jutun omaan tyyliini vähän vähättelevään sävyyn mutta oikeesti kiva kokemus ja jokin raja on taas ylitetty ja sekös vasta lystiä onkin!

Niin ja se linkki siihen juttuun  ---->   klikkaa tästä!

1 kommentti:

  1. Kiva juttu, ihan sun näköinen eli ei hypi liikaa silmille.
    Ja tosi kiva kuva =)
    Ainoa miinus tulee s-ryhmästä....huoh...hehee
    Kivaa viikon jatkoa ja onnea tuosta askeleesta.
    wb

    VastaaPoista