perjantai 8. maaliskuuta 2013

Hyvästi isot vaatteet!

Tuossa jokunen päivä sitten Ronja sanoi mulle että nyt äiti heitetään kaikki sun isot vaatteet pois! Mä sanoin jyrkän ein. Asiasta ei keskusteltu sen enempää.

Toisen kerran isot vaatteet tuli puheeksi siellä laihdutusryhmässä vieraillessani ja multa kysyttiin miksi en ole jo heittänyt niitä pois. Sanoin etten uskalla. Luopumisen tuskaa tai jotain.

"Koutsi" oli sitä mieltä että pelkään herääväni yht´äkkiä taas lihavana ja tarvitsen siksi niitä vaatteita.

Piti oikein miettiä itsekseenkin, että miksi mä haluan säilyttää niitä. En keksinyt kummoista syytä koska en tule ikinä tarvitsemaan niitä vaatteita enää.

Tänään on varattu kirppis pöytä ja isot vaatteet menee myyntiin viikon päästä. Ne mitkä ei mene kaupaksi lähtee UFF:ille tai johonkin vastaavaan. Kotiin ne vaatteet ei ole enää tervetulleita.
Kamala totuus on se että tuonne kaappiiin ei oikein jäänyt mitään puettavaa. Osa vaatteista oli tullut isoiksi huomaamatta niin että en ehtinyt käyttää niitä silloin kun ne oli sopivia. Osassa roikkuu vielä hintalaputkin. Ne kun on ostettu kokeilematta ja olleet silloin valmiiksi pieniä.

Hei hei!

Kuvaan ei päässyt vielä kaikki myyntiin menevät mutta tossa vähän alkua :D Tossa ne nyt pöydällä odottaa myyntipöytään pääsyä. Käyttää niitä ei enää saa. 
Luopumisen tuskaa tai ei. Näin se homma etenee. 
Kaupasta voin käydä ostamassa yhden välivaiheen hupparin koska tämäkin koko jää kohta jo isoksi ;)
Ja kohta on kesä niin hyvin pärjää vähemmillä vaatteilla!

2 kommenttia:

  1. Hienoa, vanhat vaatteet pois silmistä ja pois mielestä. Vaatekaappi jää tyhjäksi, mutta usko pois, että kesän lähestyessä sinne tulee täyttöä.

    Sun tytär on muuten fiksu, sieltä tuntuu tulevan aina hyvää kommenttia =)

    Onnea sun huikeasta saavutuksesta ja hienoista treeneistä ja olen tosi onnellinen sun koutsista, teillä tuntuu synkkaavan hyvin.

    Hienoa viikonloppua sulle !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uudet vaatteet houkuttelis jo nyt aika lailla mutta kesällä sitten enemmän ostoksia :D

      Toi likka on kyllä aika hoksaavainen ja fiksu. Usein jään monttu auki ihmettelemään että mitä se taas oikein sanoi ja mistä se ton hoksas :)

      Saavutukset on nyt jo tosi hienoja, kiitos :) Matkaa on paljon jäljellä kuitenkin.

      Mä oon myös iloinen koutsista, moni ei saa näin hienoa mahdollisuutta koskaan kun minä nyt. Meillä synkkaa tosiaan kivasti ja se tekee tästä hommasta kahta mukavampaa!

      Mulla vierähtää viikonloppu töissä vaihteeksi!

      Poista