torstai 21. maaliskuuta 2013

Torstai!

Yövuoron jälkeen unta riitti taas huimat kaksi tuntia! Yritys hyvä mutta väkisin en ala makaamaan joten salille lompsis. Hauis-ojentaja osasto oli vuorossa ja ihmeen hyvin kulki jumppa vähistä unista huolimatta. Hyvä fiilis!

Tänään oli taas jotain uuttakin mulle, hieronta! Aika luksusta :D




Mä en ole oikeastaa koskaan ollut kovin kova meikkaamaan tai lakkailemaan kynsiä tai muutenkaan panostamaan itseeni, se on varmaan käynyt selväksi jo pelkästää tän läskisodan puitteissakin. Välillä on tullut sellaisia puuskia että olen yrittänyt yhtä sun toista ja kynsien hoitovimma iski viimeksi joskus elokuussa. Mä oon miettinyt nyt kuitenkin et haluaisin geelikynnet vai mitä ne nyt on ja sit ripset ois kivat ja ja ja... vaikka mitä muuta :D Kevät-villitys tai mikä lienee...
...niin siis päätin sitten sutata itse noi nysät kynnet vähän hienommiksi...



Oikeen tarra ja kaikkee ja ylikin meni lakat ;)
Joku kerta mä ne hienot kynnet sitten jossain laitatan!

Mulla ois vakaa aikomus tänään vaan olla ja ihmetellä koko loppupäivä ja ilta kotosalla. Posti toi mukanaa vähän viihdykettä...

hetkinen tuon kanssa kuluu...
...mutta ihan oikeesti mä en uskokkaan että maltan pysyä iltaan asti kotona joten katsotaan mitä päivä vielä eteen tuokaan...kohta ainakin lohta ja parsakaalia :P



...Niinhän siinä kävi että lähdin vielä salille: 30 minuuttia luikkaria ja vatsajumppa päälle! Parhautta ;)

2 kommenttia:

  1. Hahaa, senkin treenihirmu =)
    Tässä mä myös odotan, että sali aukee yhdeksältä ja heti menoksi, jotta kivat asiat on hoidettu ensin.
    Ja sitten lauantairentoilua.
    Hienot kynnet sulla on, kesän tullen on kiva kiinnittää huomiota myös varvasosastolle...
    Mukavaa viikonloppua sulle !!

    t.Bee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä onneksi sali aukeaa jo kuudelta ni ei tarvi turhia odotella ;)

      Ihanaa viikonloppu sulle myös!

      Poista