lauantai 16. marraskuuta 2013

Inbody.

Tänään kävin sitten siellä Inbodyssa. Mielenkiintoista oli nähdä mitä kahdessa ja puolessa kuukaudessa oli tapahtunut.
Ilahduin siitä, että rasvaprosentti on pienentynyt 2,4%. Harmistuin siitä, että lihasmassa on PIENENTYNYT!!!
Kokonaisuudessaan painoa oli tässä mittausten välillä lähtenyt 4,4kg mikä on toki hieno lukema mutta jos rasvamassaa oli lähtenyt "vain" 3,2kg niin se pihinä mikä kuuluu on todellakin totta. Ne lihakset.
Edelleen olen sitä mieltä, että näin pienillä kaloreilla ja tällaisillä liikunnoilla ei voi edes ylläpitää olevaa olevaa lihasmassaa vaan se väkisinkin pienenee. Harmittaa ihan pirusti vaikka lihasta on vieläkin "normaalia enemmän". Tämä oli siis ihan tiedossa alusta asti, että näin tässä käy.

Onneksi suunnitelmat on ajatuksen tasolla jo valmiina tulevaa varten. Hieman muokkaan tota jumppapuolta jo ennen sitä mutta ruokavaliota pidän silti yllä loppuun saakka. 

En ole muutenkaan juuri kuulumisia käynyt kertomassa. Periaattessa ei ole mitään uutta ja ihmeellistä tapahtunut. Jumpat olen siirtänyt mahdollisuuksien mukaan takaisin aamuun <3 

Paras jumppa-aika :D

Yhtenä iltana ihan villiinnyin syömään kynttilä illallisen omassa viehättävässä seurassani ;)

Toisena iltana sekosin ja liikuin kodin ulkopuolella pimeään aikaan :D
Iltateellä lapsosen kanssa! Kaunis jälkeläinen mulla ;)

Sellasta ruokaa! Ei tarvii syödä kulhosta koska ihan
tavallinen lautanen riittää tuolle määrälle :/

Sit mul oli synttärit! Heittäydyin hurjaksi ja synttärin kunniaksi saunoin ja join tölkillisen
Coca cola zeroa!
Hienot kukkaset sain äitiltä lahjaksi <3

Onkohan noin? ;)

Niin ja sit voin kertoa, että mun tekee ihan tajuttomasti mieli karkkia, riisipiirakoita, ruokaa, suklaata, pullaa, sämpylää. Ihan kaikkea mitä voi kuvitella! Luojan kiitos viikon päästä on tankkauspäivä ja mä syön. PALJON! Mä syön muuten laivalla :D
Ens viikolla on löysä viikko treenienkin suhteen. Hei tää mokoma lysti on kohta jo puoli välissä!
Lihastalkoot, täältä mä tuuuuuun!

Nyt syömään. Kaikki puntarin kautta. Tietty!

1 kommentti:

  1. Hyvää Syntymäpäivää !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    sä oot tiukka mimmi <3

    VastaaPoista