perjantai 27. syyskuuta 2013

Elämä voittaa!

Tänään on selkeesti parempi päivä kuin mikään muu tällä viikolla. Olo on pirteämpi, mieli on virkeämpi, eikä nokka ole tukossa. Jalat veisi jo jumpalle mutta maltetaan nyt ainakin huomiseen...jos sitä jo sitten pikkasen uskaltais puuhailla.
Olkapää on kiukustuu melko pienestä mutta se ei estä ihmistä kokonaan liikkumasta. Niin kauan kun jalat kantaa niin ei ole hätää :D (Nyt kun ne jalat taas on toipuneet viimein viime lauantain jumpasta.)

Mulla oli tänään töissä sen verran mielenkiintoinen lounas mukana, että aiheutti piiiitkän keskustelun mun ruokailuista ja laihtumisesta. Eniten ihmisiä mietityttää se, että miten syön sitten kun olen tavoite painossa. Mä syön sitten samalla tavalla mutta vielä vähän enemmän ;)

Kätevä emäntä ei jaksanut kokata eväitä joten tänään lounaalla söin näin herkullisen ja monipuolisen aterian ;)
Puuro ja rahka pelasta pinteestä :D

Kotona odotti postia zeropointilla. Säärystin ostoksille ryhdyin kun Saara niistä omassa blogissaan jutteli. Monissa muissakin blogeissa ihmiset on noista puhuneet.
Hetihän mun piti ne jalkoihin kiskoa ja kokeilla miltä tuntuu. Mulla ei aiemmin ole ollu mitään vastaavia tukisukka juttuja joten en tiennyt mitä edes odottaa mutta onpahan nyt hankittu. Pitää varmaan sitten jalkajumpalle laittaa ja kokeilla miltä tuntuu sitten...

Tänään nuo testautui ihan vaan sohvalla :D

Nyt takaisin sohvan pohjalle kera hormoonidieetti-kirjan! 



Rentouttavaa viikonloppua kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti