perjantai 6. syyskuuta 2013

Helou!

No jokos sitä nyt pääsisi normaaliin pävittelytahtiin kiinni?

Aika menee ihan hurjaa vauhtia. Taas on perjantai. Viikko ollaan jo kohta asuttu uudessa kodissakin!

Tällä viikolla sain uuden ruokajutskan jota nyt aion kiltisti noudatella ainakin kuukauden päässä häämöttävään inbodyyn saakka (tai siihen saakka kun toisin määrätään)! Kamalan kivaa ja helppoa kun vaan tottelee mitä sanotaan ;)
Expossa kävin ekaa kertaa elämässäni ihka oikeassa inbodyssa. Kaiken maailman muita mittareita onkin sitten kokeiltu aiemmin! Niitä tuloksia kertoilen tarkemmin sitten kun on jotain mihin verrata. Sen verran voin näin maallikon näkökulmasta arvoida, että läskiä on mutta niin on muuten lihaakin jonkun verran kuitenkin ;)

Nyt kun täällä on pari päivää otettu rennommin liikkumisien osalta niin puntari on ilahduttanut lukemalla 77,7kg pitkästä aikaa. Joka siis on alin paino jossa olen tämän projektin aikana ollutkaan. Kuten voi huomata niin ensi viikolla en tosiaan paina 75 kg kuten uhkailin silloin kun aloitin hullutus-projektin. Painan mitä painan niin ei haittaa, koska todellakin olen alkanut tuntemaan oloni kevyemmäksi ja ohuemmaksi. Korkea aikakin jo alkaa huomaamaan muutoksia tässä vaiheessa.

Ihan vähän vaan kuitenkin käytiin Saaran kanssa "pumppailemassa" olkapäitä. Kimppatreenit on kyllä ihan huippuja ja niissä tulee otettua itsestään kaikki mahdolliset mehut irti mitä vaan lähtee. Mulla on kyllä käyny hyvä tuuri, että tollanen jumppari on tielle sattunut! Onnekas minä :D

Tää elämä on nykyään niin kivaa ja jännittävää, ettei meinaa housuissaan pysyä. Ensi viikolla on kolme kivaa tai jännittävää juttua luvassa.
Tiistaina lisäillään vähän mustetta ihoon.
Keskiviikkona on THE DAY josta olen vihjaillut pitkään. Käy miten käy mutta silloin paljastan mitä olen jännittänyt näin kauan.
Torstaina treffaan Saaran ja Saaran! Ollaan bongailtu toisiamme milloin mistäkin ja toistemme blogeja seuraillaan ahkerasti! Nyt onkin jo siis korkea aika vaihtaa kuulumisia ihan livenä :D

Siinäpä vielä kuvaa viime sunnuntailta kun ei uudempaakaan
kuvamateriaalia ole saatavilla :D

1 kommentti:

  1. Ensinnäkin muruseni, tuo kuva on ihana, sulla on ihana tukka ja ihana ilme ja olet kaunis ja tosi normaalipainoinen ja hyväluinen kasvoistasi =)
    Hihii....olen myös aivan tosissani !

    Huikeen hienoa, että tunnet itsesi pieneksi ja vahvaksi, eli luin sun inbodyn rivienväliä ja uskoisin, että lihasta löytyy =) olen se omin silmin nähnyt.

    Mua jännittää myös sun THE DAY, hyvin se menee....

    Olet hienoissa painolukemissa,,,,mul homma etenee taas etanan vauhtia, mutta kyl tää tästä, onneksi tää projekti ei ole kilpajuoksu eikä tällä ole viimeistä käyttöpäivää....

    Ihan huippua viikkoa sulle ja tsemppiä ja haliruttauksia ja kiva kun olet saanut ruokiinkin ohjeita, joskus on kiva, kun ei tarvitse ajatella kaikkea itse.

    wb

    VastaaPoista