sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Viikonloppu juttuja.

Mä heräsin eilen aamulla, vapaapäivänä 5.30 ilman kelloa. Yritin siinä dramaattisesti vaihtaa asentoa ja saada uudestaan unen päästä kiinni. En onnistunut joten nousin ylös, söin ja läksin hölkkälenkille :O Matkaa ei kertynyt kuin 3,5km ja aikaa kului 25 minuuttia. Eipä siis huimannu aika tai matkan määrä päätä mutta kylläpä tuli hyvä mieli ja hiki :D

Lähtökuopissa...

Tähän aikaan!

Nyt jo takas ja ulkonakin ehti tulla tässä välissä valoisaa :)

Nonni, nyt voi rauhottua...
Vai voiko? Varttia yli kymmenen olin pumppitrimmissä, kyykkäilemässä. Jännä taas nähdä tuleeko köpökintut. Sopivasti kipeät ne on nyt kuitenkin! Jälleen kerran totesin, että mun jalat on ihan onnettomat, hapottelee heti muutaman niiauksen jälkeen jo ja sit toi kumma köpökinttu juttukin.
Totesin myös, ettei olkapää ole vieläkään kunnossa, mokoma! Niillä painoilla joilla siellä pumpissa otettiin vähän tuntumaa olkapäihin ei olisi normaalitilanteessa pitänyt tehdä mitään vaivaa mutta melkoinen tuikkiminen alkoi hetki jumpan jälkeen. Melkein alkoi suututtamaan kun olin niin innoissani siitä, että ensi viikolla pääsisi kunnolla taas treenailemaan. Nyt siis olkapäätä yritän rasittaa taas vähän vähemmän. Jos vaikka kouluttaisi noita jalkoja sitten ahkerammin?!
Jalkojen kouluttamiseen keinona on nyt useamman kerran kerran viikossa tehdä jotakin ja sitten kerran viikossa kunnon jumppa sitten. Josko alkaisi jalat ymmärtämään, että ihan tukkoon ei kannata aina mennä :D

Kassi-alma kotiutui pumppitrimmistä!
Eilen illalla oli juhlahumua ja mä kiskoin oikein mekon päälle (60 vee juhliin ei kuulemma sovi farkuissa mennä...) ja tuhersin vaikka kuinka kauan meikkiä naamaan.
Suvi sanoi, että mä näytän ihan täti ihmiseltä mekossa ja korkkareissani kun on tottunut vaan jumppavermeissä aina näkemään :D 
Kiva ilta ja kaikkea hyvää syötävääkin oli tarjolla! Ja kyllä söin reippaasti täytekakkua ja vaikka mitä muuta herkkua! 
Meillä on ihan hulvattoman hauska työporukka. Kiitoksia hyvistä nauruista jälleen kerran kaikille.

Suvi-suloinen ja mä <3
Vaikka olin eilen ihan vesilinjalla liikenteessä niin tänään on ollu ihan pöhnäinen olo. Kun myöhään valvoo ja aikaisin herää niin ei siihen muuta tarvita :D

Laiskaa sunnuntaita olen viettänyt hyvällä omalla tunnolla makoilemalla omalla ja kaverinkin sohvalla. Kaverin sohvalla sai koiraterapiaa ja hartiahierontakonetta viritellä kipeään olkapäähän. Jos se olisi taikalaite ja olkapää tulisi kuntoon?!

Kivan värinen sunnuntaitaivas viskoi rakeita ihan urakalla!

Nyt saunaan ja takas sohvalle!

Kyllä kelpaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti