torstai 17. lokakuuta 2013

Huilaillaan!

Kyllähän mä nyt tiedän miksi eilen olin ihan kuutamolla!
Tajusin, että niitä lepopäiviä pitäisi ihan oikeesti pitää. Eilen illalla kroppa oli kuin jyrän alle jäänyt ja ihan yhtä jumissa oli aamullakin, siis erilailla jumissa kun punttijumppailun jälkeen. Kroppa oli ihan loppu. Eilen illalla jo aloin miettimään, ettei aamulla taida salille olla asiaa ja aamulla sitten kroppa tuntui tosiaan sille, että möllöttelin vaan kotona aamun ennen töitä.

Eikai edes ole ihme, että jumittaa. Kalenteria kun katsoin taakse päin niin vasta oli kuusi perättäistä jumppapäivää plakkarissa. Tai 5 ja puoli riippuu miten laskee puolen tunnin kävelylenkin yhden päivän ainoana liikuntana.

Viime viikosta alkaa...

pe: lepo (30 min kävely)
la: pumppitrimmi, crossari 30min
su: lenkki 70 min, hauisjumppaa

ma: selkä
ti: olkapäät, lisäksi muutama sarja mulle ihan uudenlaisia kyykkyjä (toimiiiiii)
ke: ojentajahumppaa

Aamulla siis ajattelin vielä, että mä niin vaan huilaan koko päivän mutta...

kuinkas sitten kävikään...?
Siis kai mä yritän selostaa, että vaikka kalenterissa vaihtuu viikko niin kropalla ei vaihdu jos ei niitä lepoja muista pitää. Vaikkei tota liikuntaa varmaan moneen muuhun verrattuna paljon tule mutta siltikin.

Kalenteriin merkkasin loppuviikon huilia ;D

Nyt  on saunanpuhtaana hyvä kaydä vaaka tasoon sohvalle hetkeksi ennen kuin on aika painua unille!

4 kommenttia:

  1. Mä joudun kans merkkaamaan kalenteriini myös ne lepopäivät, muuten ne unohtuu ja muistuvat mieleen vasta sitten kun on niin kipeä, että järki meinaa mennä ;)

    Nauti lepopäivistä, niiden jälkeen on taas virtaa liikkua!

    - Hanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy jatkossa munkin etukäteen ne lepopäivät merkata!

      Mä nautin...tai kovasti yritän ainakin ;)

      Poista