perjantai 19. heinäkuuta 2013

Koristeita.

Mä oon niin liekeissä!

Mä olen hankkinut yhtä sun toista "koristetta" helpottamaan treenejä ja nyt vihdoin ja viimein koko satsi on samassa kassissa! Mä haluan ehdottomasti esitellä mun uudet ystävät kaikille joten...

Vyö ja rannetuet!
Rannetuet oli tänään aamulla jo testissä kyllä ne vaan hyvän tuen antoi kun käsissä oli 10 kilon painot hauiskääntöjä tehdessä. Toi vyö ei ole testiin päässyt vielä, vyön kohdalla koko on vähän pielessä mutta koska olen todella huono palauttamaan mitään niin käytän tuota. Sen saa vielä tarpeeksi tiukalle mutta ei kovin kauaa. Vyö on siis liian iso. Kokoa pienempi olisi pitänyt olla. Mittasin kyllä mutta silti meni vikaan. Ostan pienemmän sitten kun tuolla ei tee enää mitään.

Jei!

Kirpputorilta löytyi Niken urheilukassi, jotakin ohuen ohutta keinonahkaa.
Voi olla ihan aito piraatti tai sitten ei. Oli halpa ja hieno joten oli pakko saada :D

Mutta nämä ne vasta on rakkautta!
http://versagripps.com/

Suurta rakkautta voin hehkuttaa siksi että olen saanut testailla samanmoisia jo aiemmin. Hei hei typerät vetoremmit :D Ihan huippu jutut!
Ne joita olen kokeillut on pro- sarjaa ja nämä mun omat on fit- sarjaa. Näiden kahden ero on siinä että pro on suunnattu sekä naisille että miehille kun taas fit ainoastaan naisille. Näin äkkiä kun vertaan näitä aiemmin testaamiini niin näissä fit versioissa tuo ranteen ympärillä oleva juttu on vähän kapeampi kuin niissä toisissa. Toi musta lärpäke taas on saman pituinen molemmissa. 
Näiden kanssa pääsen tositoimiin viikonlopun aikana <3

Syy miksi itse valitsin fit-version on se, että ajattelin noiden sopivan paremmin mun rimpularanteisiini. Tilausta ennen toki olen mitannut ranteen ympärysmitan ja valinnut oikean koon. Toiseksi en muistanut mitä sarjaa kaverin laukusta löytyy ;)
Uskon että ihan yhtä toimivia ovat molemmat mallit :)

Ensi viikolla mulla on kevyt viikko joka tarkoittaa mun kohdalla sitä ettei punttitreeniä ole ollenkaan (tiistaina ihana ihan vähän käyn kun on sovittu.) Toki voisi olla jos malttaisin heilutella paljon normaalia pienemmillä painoilla piiiiitkiä sarjoja mutta se ei taida onnistua joten mun ensi viikko koostuu kevyestä lenkkeilystä ja lepäilystä. Oikeesti.

Ronjalla on oma mittari siihen kuika äiti pienenee. Joskus hän keksi mitata sitä omalla sadetakillaan. Mun aina säännöllisen epäsäännöllisesti pitää siihen takkii pukeutua. Aluksi takki tuskin mahtui kylkien päälle ja eilen se mokoma meni kokonaan kiinni ja jäi vielä vähän tilaakin :D Tästä ei ole olemassa seurantakuvia muualla kun mun ja Ronjan verkkokalvoilla. (Sadetakki on Ronjalle vähän iso ja mulle nyt sopiva.)

Ronja innostui niin kovasti siitä oman sadetakkinsa mun päälle mahtumisesta että alkoi penkomaan vaatekaappiani ja käski mun pukea päälle jotain mikä ennen on ollut pientä jonka jälkeen mun piti "pullistella" jotta hän voi ottaa kuvia. Lopuksi olisi kuulemma pitänyt laittaa jokin kuvista facebookiin mutta siihen en enää suostunut. Vaikka tänne laittelen kuvia usein niin se on aivan eriasia. 


Tässä Ronjan valitsemat vaatteet ja kuva jonka halusi kaikkien näkevän :D
Tuo paita on ollu niin pieni ettei ollut toivoakaan saada sitä kiinni joskus...tästä ois todistekuva mutta en kehtaa sitä julkaista :D

Nyt mä lähen paistamaan niitä niin kuuluisia prode-lättyjä/pannareita joita syödään melkein joka blogissa ;) Ihan ensimmäistä kertaa testissä tässä huushollissa!

Moiks!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti