torstai 28. helmikuuta 2013

Nälkä.

Aamu alkoi kaurapuurolla, mustikoilla ja raejuustolla. Nam! 
Meinasin kurvata kuntosalin pihaan vahingossa ennen kun tajusin että töihinhän mun pitikin mennä. Kuudelta aamulla kuuluu olla jumppaamassa eikä töissä ;)

Kivalta tuntui kuitenkin töihin mennä ja päivä meni selänkin kannalta kivasti!

Pienoisen pulman huomasin työpaivän aikana tai siis jo aamulla. Liian vähän evästä mukana. Ja kaikkihan tietää mitä siinä käy jos aamusta asti syö liian vähän. Se nälkä kun tulee niin se ei sitten pois lähdekkään.
Aamupuuron olin syönyt jo viideltä. 
Mun olisi pitänyt syödä kakkos aamupala kasin aikaan mutta kun sitä kakkos aamupalaa ei ollut mukana niin mä olin ihan nälkäkuoleman partaalla jo varttia vaille kymmenen! 
Aika tuntui niiiiiin pitkälle ennen kun klo 11 sain syödä ämpärillisen lohi-raejuusto-riisi-kurkku-paprika-jäävuorisalaatti-sotkotusta! 
Kahdelta sain onneksi taas syödä suunnitellusti välipalaksi rahkaa-manteli-mehukeitto herkun :P
Loppui se nälkä hetkeksi.
Huomasin myös että työpäivän aikana juon ihan liian vähän. Pari pientä muutosta siis luvassa työsyömisiin ja juomisiin. Helppo korjata.

Mulla oli töiden jälkeen selkeä ajatus. Uusi jumppapaita mulle, kiitos! Kivoja paitoja oli ekassa kaupassa mutta ei kuitenkaan tarpeeksi kivoja jotta oisin ostanut koska ajattelin että muissa kaupoissa saattaa olla jotain parempaa. Matkalla seuraavaan putiikkiin törmäsin tuttuun jonka kanssa jutustelussa meni varmasti lähemmäs tunti :) No sitten sinne kauppaan.

Toiseen kauppaan pääsiin niitä jumppavaatteita hypistelemään ja sovittelemaan aikanaan. Ihania oli vaikka kuinka paljon ja vaihtoehtoja sen verran ettei tosiaan olisi tarvinnut tyytyä ensimmäiseen päälle mahtuvaan. Jätin kaikki kuitenkin vielä sinne kauppaan. Jos joku niistä vaatteista polttelee vielä huomenna niin menen ostamaan ;) 
Haahuilin muissakin kaupoissa ja sovittelin vaatteita. Niitä sopivia tosiaan löytyy jo aika kivasti melkein joka paikasta.

Syömiset ja niiden aikatauluttaminen ei mennyt ihan nappiin tänään. Kahdelta siis se rahka ja nyt illalla teetä ja luxus-patukka jonka piti olla minttu ja se olikin appelsiini. Molempi parempi mutta kun mä ajattelin niin sitä minttua :P 
Entinen minä ois korjaillut pitkiä ruokavälejä ja vajauksia sujuvasti suklaapatukoilla tai hamppareilla mutta se ei edes tullut mieleeni kuin vasta nyt. 

Tänään aika on kulunut siivillä. Eikä edes yhtään jumppailuja.

Välillä tarvitaan ihan vaan teetä ja sympatiaa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti