maanantai 18. helmikuuta 2013

Testi.

Toisinaan tuon jälkikasvun kanssa käydyt juttu tuokiot pistää miettimään.

Ronja: "Äiti, mä kysyn sulta yhen jutun. Mä oon kysynyt tätä ennenkin."
mä: "ahaa..."
Ronja: "Jos tää olisi sun elämän viimeinen päivä, mitä tekisit?"
mä: "Menisin salille."
Ronja: "Hyvä! Viimeks sä vastasit että söisit niin paljon herkkuja kun vaan ehtisit."
mä: "Aijaa"
Ronja: "Kun sä oot muuttunu ulkoisesti ni halusin vaan testata ootko muuttunu henkisestikkin."
mä: :O

Eipä siinä. Fiksu likka :D
Jotain on tosiaan muuttunut!





2 kommenttia:

  1. Tulin kurkkaamaan sun blogia ja mitä heti ekana onkaan, hemmetin fiksu likka ja selkeesti äitikin on jotain oppinut :)
    Nyt painunkin lukemaan lisää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aukka, kiva kun löysit tänne!
      Välillä tosiaan osaa tyttö yllättää :D

      Poista