sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Sydän hakkaa...

Sain käsittääkseni viritettyä tähän blogiin välilehtiä muttei mitään aavistusta miten ne kirjoitukset saa niin että kaikki voi ne nähdä. Mä oon aivan onneton tällaisten systeemien kanssa. Pitää opetella tai muuttaa systeemiä jos ei ala onnistumaan.

Väkersin äsken pitkän aikaa paino osioon lukemia vuoden 2012 alusta. Tuntuu aivan järkyttävän kamalan kauhean nololle julkaista niitä täällä koska kuitenkin joku tuttu tännekkin eksyy ja lukee luvut. Ei taida olla luvut sittenkään yhtä noloja kuin ne kuvat joita tulen tänne laittamaan. Tuntuu että sydän tulee rinnasta ulos kun jännittää niin paljon. Jaiks!

Niin ja toi nimi Maya ei ole mun oikea nimi ja sitähän joku varmasti haluaa myös ihmetellä mistä moinen nimi. Mä olen jotain blogeja lukenut tollasella nimimerkillä ilmeisesti ja se kun oli täällä valmiiksi päätin sitten olla Maya täällä omassakin blogissa.

Luulen, uskon ja tiedän että nää alkupään postaukset on sekavia koska yritän jotenkin kasata menneen vuoden ennen kun pääsen käsiksi tähän päivään.

(Poistin mokomat välilehdet ja perehdyn asiaan paremmalla ajalla!)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti