keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Olemisen opettelua.

Mitenkäs se oleminen nyt sitten sujuu?

Maanantaina tuntui että olisin pakoillut vastuuta tai jotain. Olin koko päivän ja illan ihan tulisilla hiilillä. Illalla sitten puoli ysin aikaan alkoi mieli rauhoittumaan ja jalat lakkasi vispaamasta.

Eilen aamulla olin tuttuun tapaan hereillä ennen "sian pieremää" ja valmiina taas johonkin jo kuudelta. Ei mulla ollut mihinkään menoa kun en aamujumpallekkaan suunnannut. Koko ajan tuijotin kuitenkin kelloa ja vahdin ettei mikään mene ohi..aika mikä... no en tiiä!
Kaiken pyörimisen ja ihmettelyn aikana sain kämpänkin siivottua :D
Annoin luvan itselleni lähteä johonkin ysiltä...lähdinkin vähän aikaisemmin kun huomasin että Ronja on unohtanut avaimet kotiin ja läksin niitä sitten koululle viemään.

Eväät matkassa lähdin ja lorvin kylillä siihen saakka kun työvuoro viimein alkoi.
Käytiin Saaran kanssa teet/kahvit hörppimässä...


Oli hyvää! Pannacotta hedelmähauduke. Yleensä laitan teeheni
maitoa mutta nyt en koska myyjä ei sitä suositellut. Juoksettuu kuulemma helposti!

Tänään aamulla olin taas aikaisin tai siis mulle normiaikaan hereillä ja oman mittapuun mukaan heräilinkin ihan rauhassa. Ruokakauppaan painelin heti seitsemän jälkeen, sekin on hyvä hoitaa aamulla pois jaloista kun töissä olen taas koko illan...
Enhän mä oikeastaan sieltä kaupasta mitään tarvinnut ja kuitenkin kahteen kauppaan ihan piti mennä...

Kaikkea ja vähän päälle...

Heräteostos! En ole koskaan maistanut mutta olen kuullut
puhuttavan vain hyvää joten testiin :)

Mulla on tällä hetkellä joku rooibos-villitys joten siksi nämäkin tarttui mukaan!
Karpalo-kermaversiota samalla tässä hörpin.
Hyvää on, tuoksua on enemmän kun makua tosin...

Tänään oleminen ei tunnu niin vaikealle kuin eilen tai toissapäivänä. Kyllä tää tästä :) 
Flunssanpoikanen älysi lähteä pois päin ja jumppatauko loppuu huomenna!
Ennen tän illan työrupeamaa on vielä jotain kivaa ja uutta luvassa. Jippii!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti