perjantai 5. huhtikuuta 2013

Vaikka mitä.

On taas ohjelmaa mahtunut jos jonkin näköistä pariin päivään!

Eilen oli ihan huippuhyvä olka-hauis-ojentaja jumppa ja tänään selkä sai oman vuoronsa! Ihan mahtava fiilis kun koutsi komentaa taas ;)


Mä tykkään tosta pelistä! Kaventaa ;)

Takaolkapäitä. Tiukkana!

Vika sarja. Vikat toistot. Tuntuu. Ilmeellä!

Perille männöö :D
Noi ilmeet on aika kauheita!

Keskiviikkona kävin ripsipermanentissa ennen töitä!!! Voi maailma mitä sitä keksitäänkään mutta hyvä että on keksineet koska lopputulos oli ihan mahtava! Mun itsepäiset, aina ja ikuisesti alaspäin sojottavat ripset kaartuu niin kauniisti nyt ylöspäin :) Mä luulen että olen koukussa!


Pitihän räpsyripsistä kuva yrittää ottaa tietenkin!
Kamala lähikuva näyttää rutikuivan ihon ja rypyt ;)

Tänään mulla oli töistä vapaata ja aamulla oli siis se selkäjumppa jonka jälkeen oli aika kampaajalle! Viimeksihän halusin hiuksiin violettia mutta nyt kuukauden kuluttua vaalea olisikin paljon kivempi. No eihän se violetti halunnut niin helposti lähteä pois joten työ on kesken ja toivotaan että kuukauden päästäkin haluan vielä vaaleaa :D
Nyt hiukset on entistäkin lyhyemmät. Me like!

Uusi "pää"! Kulmatkin värjättiin ja mun mielestä näytän ihan
julmakulmalta kun en ole tottunut värittelemään niitä muutamaa vaaleaa
karvaa joita kulmien kohdalla on :D
(nyt ei ihan kunnon hymyä irronnu tällä kertaa)

Kampaajan jälkeen oli nälkä joten Saaran kanssa mentiin Ramille lounastamaan! Syötiin salaatttia ja kasvissosekeittoa! Nams!

Mun lautaselle ei tonnikalat eksyneet! Sen sijaan maistoin minimaalisen
palan kanaa :O
Mä olen vakavasti harkinnut lisääväni kanan ruokavaliooni! Kasvissyöjähän en ole minkään eettisten seikkojen takia joten homma on vain kiinni kynnyksen yli menemisestä ja nythän se on ylitetty. Ja ilman mitään suurempaa kohtausta onnistuin tässä ;) Katsotaan nyt miten ämmän käy tän pähkäilyn kanssa lopulta!

Mahat täynnä matka jatkui. 
Nyt olin "koekaniinina" tatuointihommissa. Saara on saikkuillut leikatun kätösensä takia jonkin aikaa ja nyt sitten pikkuhiljaa tekee paluuta töiden pariin...

Jokaisella tytöllä pitää olla oma timantti ;)
Kyllä se vaan osaa vaikka vähän puolikuntoisellakin kädellä <3



Tästä on hyvä aloittaa vapaa viikonloppu :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti