lauantai 13. huhtikuuta 2013

Sekalaista sepostusta!

Mulla on ollu monen päivän mörökölli fiilis!

Eniten ärsyttää se, että vaihdat työvuoron, hoidat lapselle lapsenvahdin ja jäät ilman lippua. En siis päässyt fitness classiciin ihmettelemään!!!
Liian myöhään olin liikenteessä ja ne bileet myytiin loppuun :( Bongasin kyllä torista myynnissä olevat liput ja niitä heti kysyin mutta ne oli jo mennyt.
Ens kisoihin mä ostan 10 lippua ensimmäisenä päivänä kun tulevat myyntiin. Jos vaikka yhdeksän häviää mystisesti niin ainakin yksi jää mulle toivottavasti :D


Mur! Ei paljoo naurata!

Torstaina oli hullujen naisten hullu jalkajumppa! Voin taas sanoa, että perille meni! Tuli todettua miljoonannen kerran, että jalkapäivä on henkisesti kaikista haastavin mulle ainakin. Mä en yhtään usko mihin pystyn.
Kaiken muun lisäksi millä jalkojamme rääkättiin niin box-kyykkyjä tehtiin myös... 100kg ja kolme toistoa! Ilman Super-Saaraa ei olisi kyllä noita maksimeita tullu testattua ikinä <3

Mä olen nyt tiistain jälkeen joka päivä syönyt kanaa... tuntui, että kroppa meni ihan jumiin ja tukkoon. Torstaina tuli mahakin kipeäksi syömisen jälkeen mutta uskon, että kroppa nopeasti tottuu uuteen juttuun ja alkaa toimimaan normaalisti. Maltti on valttia.

Sain kaverilta kaksi pulloa jotakin rasvanpolttojuomaa :D Toinen maku oli karpalo ja toinen vihreä tee. Mulla on missio, että litkin ne nyt viikonlopun aikana pois. Karpalo oli ihan järkyttävän pahan makuista mutta koska mä oon kiltti tyttö niin join kuuliaisesti koko litkun. Ties kuinka monta grammaa rasvaa senkin ansioista tirisi pois ;) 

Tämä vihreä tee ei puolestaan ollut niin pahaa :)

Koska tää postaus on täynnä kaikkea sekalaista niin voin kertoa senkin, että olen viikko tolkulla ihmetellyt mikä mun auton takaosassa kolisee. Epäilin iskareita mutta eilen tajusin äänen perusteella missä vika piilee! Pakoputki on irti se sitten mölisee ja kolisee omiaan. Tänään vielä kävin kokeilemassa niin siellä se putkisto heiluu kun heinämies! Mä oon niin pro :D Harmi, etten itse osaa korjata kuitenkaan!


Mun mörökölli fiilistä helpottaa onneksi taas kaksi karvakaveria jotka sain kylään. Ei ole tuhinan määrällä taas rajaa!

Mikäs täällä on ollessa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti