lauantai 3. elokuuta 2013

86%

Heräsin tänään aamulla ihan jäätävän kamalaan oloon. Olo oli ihan järkyttävän turvonnut, naamakin tuntui ihan vesi-ilmapallolta :O. Koko kroppa oli ihan vetämätön ja voimattoman oloinen. Kurkku oli kipeä ja päätäkin vähän särki. Tuntui kuin olisin jyrän alle jäänyt.
Ei mulle mitään flunssaa, kiitos.
Hetken kun olin ollut hereillä niin muistin, että edellis kerralla hieronnan jälkeen mun olo oli aikalailla samanmoinen. Ei siis ilmeisesti syytä huoleen. Jotku kuona-aineet varmaankin on lähtenyt liikenteeseen ihan todenteolla tai sitten olen ihan hakoteillä.

Pieni herkkuhetki ennen töihin lähtöä.
Yksi (!) pala tummaa suklaata ja kahvia :P

Eilisen pinkin päivän aika tylsän näköinen valinta.
Siinä ja siinä miten tää haasteeseen sopii!
Ja mulla oli juurikin noin tärähtänyt olo miltä mä näytänkin tossa kuvassa.

Töissä näki tänään tällasia maisemia :)

Eilen töissä sain kivaa palautetta yhdeltä poitsulta! 
Käveltiin peräkkäin ja viikon päästä koulunsa aloittava lapsonen tokaisi "Sä olet aika pieni."! Mun oli pakko kysyä, että mitä sanoit ja niin hän sanoi uudestaan samat sanat <3

Muistan lähes yhtä hyvin sen kun eräs poika edellisessä työpaikassani sanoi että: "Sä olet aika pullea, sulta tulee kohta vauva!"

Lasten suusta kuulee kyllä ihan parhaimman ja rehellisimmän sekä vilpittömimmän palautteen. 

Olo ei ole aamusta paljon kohentunut mutta toivon, että huomenna tää olo on muisto vaan kun kaahailen aamuvuoron pyörteisiin!

Heippa!

1 kommentti: