maanantai 19. elokuuta 2013

Köpökintut.

Ei siihen näköjään kovin paljon painoja tarvita, että nää jalat saa ihan köpökintuiksi.

Lauantaina kävin pumppitrimmissä ja siellä sitten kyykkäiltiin. Mulla oli huima kymmenen kilon tanko matkassa ja silti olen ihan puupökkelö tänään ja olin eilenkin. Mun ei ainakaan kyykkypainoilla tarvii alkaa kerskumaan :D

Eilen oli totaali laiskotuslepopäivä. Aamusta iltaan haahuilin yökkäri päällä ilman, että sain mitään aikaiseksi. Tekee välillä tosi hyvää vaan olla mutta se mikä tuli yllätyksenä oli aivan hirmuinen herkku himo tai ylipäänsä teki vaan mieli syödä ihan mitä vaan irti saan. En kuitenkaan syönyt mutta oli tiukka päivä. Huh huh!

Tänä aamuna sitten puntari palkitsi mut näyttämällä lukemaksi 79kg! (Niin paljon kirosanoja kun maa päällään kantaa tähän kohtaan.)
Mä olin ihan itku kurkussa taas, ei tää vaan voi mennä näin.
Hyvästi puntari. Toivottavasti ei enää tavata!
Käytännössä ei ole mitenkään mahdollista, että läskiä ainakaan on tullut. Ja kyllä mä vähän ihmettelen jos yht´äkkiä lihakset on räjähtänyt kasvuun ja kilon viikossa kasvaa :D Jotakin kummallista tässä kropassa tapahtuu. Tästä alkaa sitten sellainen elämä, että peili saa alkaa kertomaan tapahtuuko asiat oikein.
(Tietenkin se paino pitää ottaa ja katsoa mitä hullutus-jakson lopussa puntari näyttää kun siihen sen tavoitteenkin asetin.)

Tänään tällanen.

Tänään aamulla jumppailin selkää ja vähän rintaakin. Töiden jälkeen kävin vielä Suvin kanssa lenkillä ja voin sanoa, että köpöjaloilla lenkkeily on haaste sisänsä mutta tulipahan käytyä :D 

Voi nam mitä teetä sain Suvilta tuliaisiksi Tallinnasta. Olen Suomesta etsinyt joka kaupasta mutta ei ole sattunut löytymään. 

Yleensähän teet vaan tuoksuu hyvälle ja maku on laimea
mutta tää ihan maistuukin! 

Niin ja pitipä vielä kertoa, että ajattelin kasvattaa hiukset vähän pidemmiksi. Kuinka hienot ois sellaset hiukset jotka on tosi rikostusti leikattu ja ne ulottuisi tohon olkapään korkeudelle ja sit niihin hiuksiin vois viritellä kaikkia koristuksia. Vähän jotain tummempia raitoja vaalean sekaan?!
Pipon alle kutrit talveksi kasvamaan siis! Jännä nähä mitä tästäkin tulee :D

Heippa taas!

5 kommenttia:

  1. Vaihtelu aina virkistää, eli kasvatusprojekti vaan käyntiin! :) Itse haaveilen pitkästä tukasta, kaipa tuo hiljalleen kasvaa...
    Kyllä se rasva siellä palaa, siihen pitää vain uskoa! Puntari osaa kyllä olla viheliäinen kapistus toisinaan, vaikkakin toisinaan sen kanssa koetaan sit myös ne suuret onnistumisen tunteet. Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempeistä! Niitä ei koskaan ole liikaa :D

      Poista
  2. Onko sulla mittanauha käytössä ?????
    Käsien ja jalkojen ympärysmitta saattaa kasvaa ja se napa kaventua, ainakin olet hoikkis ja näytät hoikkikselta.
    Lihakset sulla kasvaa joten se vaaka alkaa olla sellanen kaveri, että sä et tarvii sitä muutakuin kontrolloimaan ettei se ala näyttää jotain 85.....se ei oo enää lihasta.
    Rennosti vaan, ja ne päivät ei oo siskoja keskenään, mä painan vaikka mitä mutta tiedän mitä olen kitusiini työntänyt. Ei ole läskiä. Mulla ei lihastakaan, vaan turvotuksia ja ruokavalion laaduttomuuden aiheuttamaa painonvaihtelua, niitä hiilarivarastoja on kerrytetty, vaikka kalorit ei ole kaameat.

    Joten nyt taas hermo ja järki käteen, sä oot timmi ja sun pitää myös syödä.

    Moro ja mukavaa viikon jatkoa ! =) =) =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana wanna bee!

      Mitä mä tekisinkään ilman sua ja muita mun ihania järjen ääniä?

      Kiitos :)

      Poista
    2. Piti vielä vastata, etten ole mittanauhaa kaivanut aikoihin esiin mutta pianhan voisi olla joku mittailu päivä ;)

      Poista