maanantai 2. joulukuuta 2013

Hyviä fiiliksiä :)

Kuusi viikkoa bikini challengea takana. Seitsemäs viikko starttasi tänään. Painoa oli viime viikon maanantaista pudonnut -2,4 kg. Lauantaina puntari oli kuitenkin tämän aamun painoon verrattuna +1,3 kg :D
Mutta uskokaa tai älkää mua ei ole enää hetkeen haitannut yhtään nuo puntarin lukemat tai se kuinka nuo lukemat heittelee. Faktahan on kuitenkin se, että tällaisen dieetin kun lopettaa - tai ihan minkä dieetin vaan niin paino nousee väkisin sen muutaman kilon takaisin päin, koska nesteet vaikka esimerkiksi ;)
Mulla alkaa olemaan paino kuitenkin jo melko lähellä ns. normaali painoa joten mitään suurta hätää tässä ei ole. Puntari on muuttanut merkitystään viime aikoina melkoisesti. Toki painoa pitää seurata, koska en missään nimessä halua, että paino nousee. Kuitenkin puntarin lukemia enemmän mulle merkkaa tässä kohtaa se, että kehon koostumus muuttaa muotoaan eli muutetaan läskiä lihaksi ja se tulee tapahtumaan todella maltillisilla miinuskaloreilla jatkossa, elämään mahtuu silloin pieniä herkkuhetkiäkin ;)
Tämä seitsemäs biksu viikko sisältää omavaltaisia HURJIA muutoksia ruokavalioon. Olen lakannut punnitsemasta kasvikset tai punnitsin kun halusin tietää paljon niitä kahteen ruokaan menee jos laitan niin paljon kasviksia kun haluan. Kahteen ruokaan upposi aika tarkalleen kilon verran :D Eli rapiat puolet enemmänkuin mitä ohjeessa sanotaan!
Jumppailuakin jatkan omaan malliin. Voiko siis jo väittää, että biksuilu on kohdaltani ohi?
Ihan kokonaan lopetan tän dieetin viikkoa aiemmin kun kuuluisi. Mä aion nauttia joulusta :P

Tänään aamulla olkapääHumppaa :D Ilmeellä, tietty!

Ja siitä, hop!
Eilisen satoa...
Mä nautin yllättäen aika paljon tästä "vapauden" tunteesta joka mut on vallannut sen jälkeen kun paino lakkasi merkkaamasta kaikkea!
Jatkossa mulle on tärkeää syödä puhtaasti mutta silti rennosti. Pikkuhiljaa on aika päästää irti "aktiivisesta" painon pudottamisesta ja stressaamisesta. Nyt on aika nauttia tekemisestä ja tuloksista joihin jo nyt on päästy :)

2 kommenttia:

  1. Tästäpä tuli lisää hyvää fiilistä muutenkin hyvään maanantaihin! :) Ihanaa epäpainonpudotusviikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilomielin jaan tätä hyvää fiilistä joka puolelle :)

      Poista