keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Joulukalenteri :P

Kyllä muutamaan päivään mahtuu tekemistä vaikka muille jakaa :D Toisten mielestä mun aamun tunneillekkin mahtuu niin paljon ohjelmaa, että hirvittää!
Tänään tosiaan saattoi aamulla tuntua siltä, ettei niin mikään onnistu. Löin säären astianpesukoneen avoinna olevaan luukkuun (sattui ja tuli ihan vertakin, niih), heitin juuri keittämäni eväspastat pitkin lattioita ja tottakai astuin niiden löllöjen päälle joita en ollut kunnolla siivonnut. Meikkisudit lenteli ympäriinsän ja aamun laskunmaksu systeemit ei sujunut koska kone oli mun mielestä liian hidas ja painelin liian monta kertaa nappuloita ja ehkä sain sitten tilit sekaisin :D
Ihan pienen hetken ajattelin, että tänään olisi kannattanut pysyä vaan peittojen alla! Rakas ystävä mulle töissä sanoikin, että älä yhtään jää sinne kotiin aamulla vaan heti sinne salille menet niin et saa mitään katastrofeja järjestettyä! Juu lepopäivän aamuhan tämä!

Oikeesti tää päivä oli tosi kiva lopulta. Ei mua kauan harmittanut. Työpäivä meni nopeasti kun oli mitä odottaa. Tukkatohtorointia oli luvassa. Ihmeellinen kampaamossa käynti mulla, koska nyt ei tullut mitään radikaalia muutosta entiseen. Haluan jatkossa raidoittamalla vaalentaa hiuksia. Aikomuksena on myös kasvatella kutreja joten muutos ei ole niin huomattava kuin aiemmin, ei paljon tarvinnut saksia  näyttää. Silti tykkään kovasti :)

Mitä muutakaan siitä raitojen vaikutus aikana tekis kun ottaisi kuvia  ;)
Kotona sitten uusista hiuksista otos.

Ja kuulkaapas kummaa! Kävin kampaajan jälkeen kaupassa ja ostin joulukalenterin ITSELLENI. Se oli hyvässä alessa ja on kaiken lisäksi Fazerin suklaa kalenteri! Kyllä mä oon hurja kun aion joka ikinen päivä jouluun saakka syödä palan suklaata :P  Kivittäkää jos haluatte, mä nautin elämästä ;)

Omnomnom!

Silti suklaatakin enemmän mä nautin hyvistä jumpista, ruoasta ja säännöllisestä ja melko rutiininomaisestakin elämästä. 

Selkäjumppaa oli eilen...

Kuvia tulee taas salilla räpsittyä enemmän. Sekin on kivaa ja kaiken
kuvaamisen keskellä kuitenkin oikeesti jumpataankin :)

Aamujumpissa on kaiken muun hyvä lisäksi se hyvä puoli, että iltaisin on aikaa tehdä kaikkea muuta. Käydä kaupassa ja kokkailla tai mitä nyt vaan...

Vaikka istua ystävän sohvalla hierontavekotin niskassa koirakasan keskellä :)
Pikkutytöt onkin ihan mun kavereita ollu aina mutta Carlo on vähän miettinyt
mikä mä oikeen olen mutta toissa iltana tapahtui jotain ja mulla on nyt uus kaveri :D
Pusuja <3

Carlo jaksoi kököttää istualleen reilun tunnin ennen kuin päätti et mä
oon ihan kiva <3


Huomenna ois aika taas pulahtaa kylmään veteen :)

Nyt voisi kuitenkin olla aika keitellä huomiset eväshiilarit ettei aamulla ole mitään hässäkkää taas käynnissä. aamusali jää välistä kun työt kutsuu aamujumpan vinkkelistä sopimattoman aikaisin! Ja onpahan huomenna viikon viimeinen työpäiväkin. Kivaa!

HeiHei!

1 kommentti:

  1. ei toppiksella mennytkään montaa kuukautta ku lämpeni sulle ;D mä olisin ja niin halunnu kalenterin:) no ens vuonna sit:)

    VastaaPoista