keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Näin meillä...

Onhan syöminen toki kivaa mutta liikaa on liikaa. Mä oon niin täynnä! Eilen kunnostauduin ja ihan antaumuksella aamusta asti söin suklaata ja tietysti ihanaa punaiseen maitoon keitettyä riisipuuroa voisilmällä :P Välipalaksi vähän leipää, että jaksoi sitten odotella niitä varsinaisia ruokia. Ruoka syötiin neljän aikaan ja vielä yhdeksältä illalla olin ihan liikkumiskyvytön :O Jotakin pientä piti kuitenkin illalla vielä syödä...


Me vietettiin Ronjan kanssa joulua perinteiseen tapaa kaksistaan. Toisaalta on kiva kun ollaan keskenään niin saadaan itse päättää millon mitäkin tapahtuu vai tapahtuuko ollenkaan. Nyt kun meillä on sauna niin eilen oltiin löylyttelemässä kymmeneltä aamulla! Toki kaikki tutut lastenohjelmat pitää katsella telkkarista joka vuosi. 

Osa paketeista :D

Tänä vuonna keksin, että lahjoja saa avata yhden joka tunti tai sitten halutessaan saa säästä koko läjän iltaan saakka. Ronja availi omiaan kerran tunnissa ja silti vielä illallakin lahjoja oli niin paljon, että kerralla sai avata useamman :)
Mäkin sain muutaman lahjan mm. kivat uudet lakanat ja säärystimet. Ja toki itse aikoja sitten ostamani smoothie härveli. Kun en heti sitä ottanut silloin käyttöön niin päätiin säästä itselleni lahjaksi :D


Iltapalaksi voisi jonkun herkkulitkun pyöräyttää!

Mulle riittää ihan hyvin tollanen yhden päivän löhöily ja totaali irtiotto arjen kuvioista. Eilen siltikin pesin vähän pyykkiä ja ruuvailin koukkuja kattoon kun samallahan sitä touhuaa kun kotona kerran on. Töistä on kuitenkin kiva olla useampi päivä vapailla ;). Tänään oon ollu ihan levoton ja pyöriny ja miettiny mitäs tässä nyt oikeen alkais. Tän viikon oli tarkoitus olla kevyt/lepo viikko liikkunnasta. Lepoviikolla onneksi sellainen kevyt lenkkeily on ihan sallittua. Aineenvaihduntaa ylläpitävää liikuntaa, eiks niin?!

Syöttöporsas lenkkeilee :D



Tänään oon ihan hyvin syönyt. Aamulla eilisen riisipuuron jämät. Lounaaksi laatikoita yms. Välipalaksi vähän juustoja ja hedelmiä. Suklaata ja muita makeita ei tänään enää ole pystynyt syömään. Eikä uunissa juuri nyt paistuvat laatikot houkuttele yhtään joten mä syön jotain ihanan kevyttä ja raikasta. Huomenna sitten jo ihan normipöperöt ilman herkkuja. Vielä ennen vuodenvaihdetta on pieniä herkkuhetkiä tiedossa. Vuoden vaihteen jälkeen sitten täysin siisti meininki!


Nää kelpaa mulle tänään :P
Herkullisia pyhiä kaikille <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti