sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Suhina sunnuntai!

Vapaapäivät on niin kivoja kun voi touhuta vaikka mitä!

Ihan ensin oli hoidettava autoon talvirenkaat. Hälyytin apujoukkoja paikalle. Vaikka osaan kyllä renkaat vaihtaa niin en halua. Jos joku vain tekee sen mun puolesta niin olen ikionnellinen :D

Loppupäivän suhailin sitten sujuvasti kodin, kauppojen, kuntosalin ja ihan mulle upouuden jumppapaikan välillä. Koti käännöksellä aina ruokaa naamariin ja taas menoksi!

Mikä ihmeen uusi jumppa paikka?

Tuolla alakerrassa on BJJ Kouvolan tilat jossa
sunnuntaisin on ihan hullut keskivartalo/fysiikka treenit.
5€ kertamaksulla pääsee tekemään mitä kummallisimpia liikkeitä.
Oli tosi kivaa sen lisäksi, että vatsalihakset huutaa hoosiannaa ja hiki valui ihan norona!

Tässä on hyvä blogikirjoitus kyseisestä jumpasta!


Eikä ihan millaisista porteista vaan täällä Kouvolassa kuljeta, niih!
Tää viikko on ollu ihan huippu kiva kuten jossain kirjoituksessa saatoin jo aiemmin mainita. Omat jumpat, kylmä/kuuma jutut, toi uusi sunnuntaijumppa, uudet kulmat, sekin on ihan tunne kun olen jo ainakin kahdesti tällä viikolla astunut ulos omalta mukavuusalueeltani mitä tulee vaatetukseen. Mä olen välillä jo ihan sitä mieltä , että olen melko kivan näköinen :D Taas ei toki saa unohtaa ettei edellinen lause tarkoita samaa kuin valmis ;)
Sekin on kivaa, että bikini challenge lähenee loppuaan joten on aika alkaa suunnittelemaan jatkoa ja koska tavoitteet on selkeät niin suunnitelma on melkein valmis!
Ekaa kertaa tässä "uudessa" kodissa olen nyt innostunut vähän miettimään miten nää kimpsut ja kampsut täällä huushollissa oli hyvässä järjestyksessä. Melko ihmeellistä, koska ennen mä hääräsin jotain kotijuttua koko ajan, vähän väliä heilui joku pensseli tai tela. Tai ainakin joku huonekalu vaihtoi paikkaa jos en muuta keksinyt :D Nyt on asiat vähän toisin täällä mutta ei se huono homma taida olla sekään?!
Ronja innostui räpsimään kuvia musta tänään!
Noi hiukset on melkoiset...kasvaisipa äkkiä :D

Nyt iltapalaa ääntä kohti! Heissan!

2 kommenttia: