torstai 9. tammikuuta 2014

Huilipäivä.

Eilen illalla suunnittelin, että tänä aamuna on selkäjumpan vuoro. Aavistelin kuitenkin, että saattaa olla huono idea, päätin ratkaista tilanteen aamulla. Muutama ilta on venähtänyt pitkäksi ja olenkin mennyt nukkumaan vasta puolen yön aikoihin kun normaalisti olen taju kankaalla viimeistään kymmeneltä. Myöhästyneisiin iltoihin vaikuttaa toki se että olen ollut illat töissä ja kotonakin vasta ysin jälkeen.
Tänään aamulla olin sitten ihan superväsynyt ja loikoilinkin normaalia pidempään sängyssä ja testiksi tein pari "ilmaylätaljaa" ja totesin, että selkäjumppa saa odotella viikonloppua. Olin niin ylpeä itsestäni kun tajusin kuunnella kroppaani ja pitää huilipäivän. Korvien väliä jos olisin kuunnellut olisin mennyt välittämättä kropan viesteistä :)

Kylmä-kuuma hulluttelussa oli jokusen viikon tauko kaikkien joulujen ja muiden takia mutta tänään palattiin asian tiimoilta taas ruotuun! Pipo päässä kävelin tammikuisessa pakkassäässä pimeässä ja märässä säässä kohti uimahallia. Matka kestää n. 25 min!

Taitaa tyttö tietää, että kohta on kylmä!

Alkuun ennen pöhköilyä puoli tuntia vesijuoksentelua :) 
Ihan reteenä sinne kylmä altaaseen menin ja arvelin, ettei se vesi nyt niiiiiiin kylmää ole mutta kyllä se vaan pirun kylmää oli taas tauon jälkeen. Kuuma oli ihana ihan jo ekalla kerralla ;) Tarpeeksi monen kierroksen jälkeen saunaan ja kotiin! Ihan huippu fiilis taas. Luulen, ettei nukkumattia tarvitse tänä iltana liioin odotella!

Voisiko lepopäivää paremmin edes viettää?!


Uusi kauneus ja terveys kolahti luukusta tänään.
Kohta on hiano pylly kun tosta iltapalaksi lukee ;)

Töissä kahvihuoneeseen oli ilmestynyt tollasia
after eight nameja. Tossa on valkosuklaata ja sitä täytettä.
Otin namin mukaan ja tallensin salaiseen paikkaan
koska tammikuussa en aio syödä herkkuja.
Helmikuusta alkaen sitten aion pitää vapaasyönti päivän
kahden viikon välein ennen kuin toisin keksin itselleni määrätä :D

Herkuiksi mulle riittää nää punaiset pallerot, ne  vaan
on niin hyviä, että oon ihan pulassa jos ne on kaapista loppu :P
Nämä on tän hetken ehdoton hittiherkku!

Huomenna jää aamujumppa välistä mutta iltapäivällä on jalkojen kidutus vuoro!

2 kommenttia:

  1. Kirsikkatomskut on aivan hirrrveen hyviä! Vetelen niitä kymmeniä päivässä, onneksi kaupasta saa isoja puolen 600g rasioita. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kävin tänään kaupassa ja kirsikkatomaatteja oli jäljellä KAKSI vaivasta rasiaa ja nekin oli molemmat mätäläjiä :O Nyt mä oon oikeesti ilman mun iltanameja! Mikä vääryys!

      Poista